Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Ženský kalkul z kolekce Úvahy
Autor: HáDé! (Občasný) - publikováno 2.12.2003 (10:17:36)
další ve sbírce>

 

 

nezajímá mě

kým jsi pro vnější svět

tvé prachy

tvé hříchy

tvé úspěchy

 

když mě svíráš

               v náručí

 

p o č í t á m

 

VÝŠI KONTA  tvé něhy

                                   citu

                                       hebkosti hlasu

                                               tvé mužnosti

                                                    mého bezpečí

PROCENTA

duše

která mi věnuješ

 

KOLIK

celé mé

rezonuje

s vnitřním vesmírem

TY

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Sallome (Občasný) - 2.12.2003 > a zase něco co já můžu ... tohle se mi líbí!
Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 2.12.2003 > Líbí se mi.
Body: 5
<reagovat 
tronda (Občasný) - 2.12.2003 >
Body: 4
<reagovat 
nude (Občasný) - 2.12.2003 > Když už je tu ta soutěž... OČEKÁVÁM aspoň částečné pochopení. To jediné.
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 2.12.2003 > zaujalo
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 2.12.2003 > Jako vyjádření se mi to líbí, jako báseň už tolik ne.
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 2.12.2003 > hele když všechno víš.... Prdí taky hadi?
<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 2.12.2003 > blondýna> Když žerou, tak  taky  u r č i t ě   prdí!
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.12.2003 > HáDé!> Došlo tady k malému omylu:ten co všechno ví jsem já a já říkám,hadi neprdí prostě proto,že jejich tělesná schránka je neustále ve vodorovné pozici, navíc nemají jako savci "zauzlovaná" střeva,ze kterých potom *plynou* vzduchové bubliny v zažívacím traktu a co *plyne* z nich je nejspíš jasné.Pokud by tě snad zajímalo zda hovno hoří,tak mohu říct,ačkoli jsem to sám nezkoušel,že hovno opravdu hoří,ale pouze dobře usušené.Koneckonců asi před dvěstě lety se tím ještě občas topilo.. :-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.12.2003 > Emmet_RAY> ale o tom jestli prdí jeptišky by se dalo hodně polemizovat :-)
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 2.12.2003 > obávám se, že zdůrazněním slov jako jsou:VÝŠE KONTA, PROCENTA, KOLIK, JÁ+TY, z toho ještě báseň nedělá; a použití omšelých slovních spojení jako jsou hebkost hlasu, tvá mužnost, mé bezpečí, etc... už vůbec ne.
<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 2.12.2003 > blondýna> Ber to jako sdělení mé osobní filozofie ve zkratce! Jo, ta fotka k tvému komentáři sedí!
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.12.2003 > blondýna> Všiml jsem si,že ve svých "kritikách" často autorům vytýkáš,že to co napsali nemá s poezií nic společného.Zajímala by mne tedy tvá definice poezie,protože s takovým přístupem bys mohla to samé prohlásit třeba i o Apolinairovi..
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 2.12.2003 >
Body: 4
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 2.12.2003 > Byl by jistě zajímavý i pohled opačné strany...
<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 2.12.2003 > Yfča> 

To určitě! Vyhlásíme soutěž o upřímné názory - CO OČEKÁVÁŠ OD SVÉHO PROTĚJŠKU?  N a p i š t e!!! A co ty, Yfanko??? Přiznej barvu!!!


<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 3.12.2003 > HáDé!> Čéče, co asi tak můžu čekat po tak dlouhém manželství. Já jsem v podstatě ráda, že si mne Jiřík nechal a nevrátil mě mojí mamince ještě v záruční lhůtě, raději budu držet hubu a krok...
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 3.12.2003 >

Jo, díky všem! Moc jsem se nasmála! A děkuju za osvětu (k hadům). A k básničkám -

co Ivan Diviš - taky se s metaforami nepřetrhl - ALE ŘEKL ODPLIC, CO MĚL NA SRDCI -  o to mi taky většinou jde! A CO JE POEZIE?


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 3.12.2003 > mně tahle věc sedla.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.12.2003 > Stejně jako Naty - jako báseň se mi to moc nelíbí, a jako názor - taky úplně nesouhlasím... I když prachy mě taky nezajímají prachy, s vrahem bych se asi objímat nemohla  :o)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 8.12.2003 > to sedííí!!! napsalas to za mě ;-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter