Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šťastné a veselé... z kolekce Hadrovej panák...
Autor: Jimmmy. (Občasný) - publikováno 26.1.2004 (18:50:53)
následující v kolekci>

1.1.2004 – Čtvrtek – 22:35 – Doma – Šťastné a veselé…

   Zapípal mobil. Úplně obyčejně jako vždycky. Chladně a stereotypně, jako by se vůbec nic nestalo. Člověku to v první chvíli nedojde. Myšlenka proletí hlavou, hm, Petra měla těžkou nehodu, jasně. A člověk prostě odloží mobila, ani nepohne brvou, nic! A pak? Najednou facka. Následuje znovu uklidnění – blbost, kachna, zase nějakej dementní vtip. Jenže ono se to do vás už zahryzlo a čím větší je nejistota tím větší to má hlad. Bože! Hlavně ať se jí nic nestalo. To se tak říká, snad i nahlas, pro utěšení. Jenže myslíte na nejhorší, krutá samozřejmost. Tolik dní nikdo nic neví. A co vy? Jak se chovat? Člověk neví, jestli se může smát. Už ani nevíte, jestli na to máte chuť, když vaše spolužačka může bejt mrtvá. A Jarda – „jdeš na pivo?“ Můžu? Chci? Bože!!! Vždyť může bejt mrtvá, MRTVÁ!! Tak strašně to hryže…

   A pak se dozvíte, že umřel „jen“ její táta. Jen!!? Co jsem to za člověka? Sobecky si vydechnete. Je to hrůza, bože, šílenost, o Vánoce, já vím, ale – s jejím tátou do třídy nechodíte. A přesto to nepřestává slabounce hryzat, nevím proč. A Michal – „půjdem za ní?“ Chtěla by? Chtěl bych někoho vidět tři dny po tom, co mi umřel táta? Těžko. Michal to hraje skvěle – „půjdem až po svátcích, teď je to blbý!“ S úlevou přikyvuju, měl jsem strach, o čem si můžete povídat s holkou, která ztratila tátu? Sakra. A tuším, že oba víme, že po svátcích už se o tom nebude mluvit. Snad. Jsem slaboch, neuvěřitelnej slaboch. Hryže to, pořád to hryže…

   Ne, nemluvilo se o tom, jen se tak něco občas pronese, aby každej věděl, že nás to pořád ještě trápí. Nikdo za ní nebyl, nikdo. Snad je to tak lepší. Pro nás všechny. Možná hlavně pro nás – vždyť jsme přece lidi, ne? A Petra? Prej vzkazuje, abysme se ve třídě tvářili, že se nic nestalo. Půjde to? Těžko…



Poznámky k tomuto příspěvku
hajka (Občasný) - 26.1.2004 > a Jimmy šel za duhou...
Body: 5
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 26.1.2004 > hajka> Kuju Hají  PS: Jestli tě nezlobí spolubydlící, tak pozdravuj!
<reagovat 
noa (Občasný) - 27.1.2004 > hezkej záznam...
a lépe mluvit než to tutlat
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 27.1.2004 > ...
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.1.2004 >

no, těžko se tyhle chvíle jaksi prožívaj, ještě hůře o nich mluví, ale myslím, že nehledě na momentální slabost by člověk časem s onou slečnou moh pojednat, jak a co ona, bude-li míti náladu end energii...

ale jak? to je asi fakt mírně řečeno těžký...

je známá věc, že bolest sdílená stává se menší...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 28.1.2004 > stanislav> Pétě už je (v rámci možností) líp... Děkuju za déčko
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 27.1.2004 > Jsem se musela taky přijít méérknout Teeda tohle se mi fakt libí super napsaný. Přesně ty myšlenkový pochody jsou skvěle vystižený
Body: 5
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 28.1.2004 > Simonka> 
<reagovat 
Newton (Občasný) - 27.1.2004 > Dobře a dramaticky napsaný, člověka to vtáhne dovnitř (a naopak :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 28.1.2004 > Newton> 

Vřele děkuji


<reagovat 
Saimon (Občasný) - 26.1.2004 > To je, ale myšlenkovejch pochodů:)
Body: 3
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 28.1.2004 > Saimon> Tolik myšlenkovejch pochodů a jen tři bodíky  
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2004 > slušná práce jimmy......vtáhlo, je to opravdové, nebo aspoň mě se zdá....:o))
Body: 5
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 30.1.2004 > quentinbubakoff> Bohužel až moc opravdový
<reagovat 
Gottstein (Občasný) - 1.2.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Gottstein (Občasný) - 1.2.2004 > jó, třebaže su jinak necitliv, tohle je síla
Body: 4
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 2.2.2004 > Gottstein> Jsem poctěn
<reagovat 
Manloth (Občasný) - 4.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter