Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Oběť nonšalance... z kolekce Hadrovej panák...
Autor: Jimmmy. (Občasný) - publikováno 2.2.2004 (18:28:56)
následující v kolekci>

2.2.2004 – Pondělí – 16:03 – Doma – Oběť nonšalance…

   Oběť nemístné náladovosti postarších profesorů. Se zadrhávajícím hlasem a s rozklepanými koleny napospas absolutní moci a chuti rozdrtit v rukou titěrné tělo zmítajícího se studentíka. Neuvěřitelně dlouhé vteřiny bezmoci a lapání po vzduchu i po slovech ohodnocené jen nonšalantním pohozením hlavy, za kterým následuje nezájmem znetvořenou grimasou vyřčené: „Za dva.“ Bezohledná lhostejnost k tomu tvorečkovi, který se před ní topí ve vlastním potu. Vždyť koho zajímá, že tomu obětoval dvě hodiny a řekl jí úplně všechno, co chtěla slyšet? Dneska prostě nemá náladu dávat jedničky, smůla…



Poznámky k tomuto příspěvku
hajka (Občasný) - 2.2.2004 > Az moc presne :o)
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 3.2.2004 > Kdo by to neznal?
<reagovat 
Manloth (Občasný) - 4.2.2004 > Musel jsi se s toho vypsat, viď? :) Ale kdyby to četla možná by ti dala...za 2 :)
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 3.2.2004 > co vidíš špatnýho na dvojce???ty jeden Hujere...
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 5.2.2004 > quentinbubakoff> O dvojku nejde, jde o princip - já to uměl na jedna!
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 2.2.2004 > Bohuzel si to vystihl uplne presne. Obcas strasim sve dite.."Jestli budes zlobit, poslu te do ceske skoly...:-)))
Body: 5
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 2.2.2004 > Andulka> A nejhorší na tom je, že já docházím nejenom do české školy, ale ještě navíc na český gympl  Díky za body
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 14.2.2004 > Jimmmy.> jo českej gympl...pure hell......:o))tak já dám za čtyři ... a ne že řekneš, že to je za pět:o)))
Body: 4
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 15.2.2004 > quentinbubakoff>  Neboj
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter