Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<zpátky Holka s koulema z kolekce Sprosťárny
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 20.2.2004 (00:14:47), v časopise 25.2.2004
další>
Otevřel jsem oči a uviděl hřívu. Tedy vlasy. Dveře z ložnice byly otevřené a tak jsem mohl pozorovat jak paní Marlena snídá. Nevím jakého je znamení,ale jsem toho názoru, že Lev a to nejen kvůli hřívě. V krátké známosti s touto fyzicky i opticky křehkou vytáhlou blondýnou jsem se, i přes své dva metry, cítil jako malá vykulená antilopa. Netuším, zda se hodím ke Lvům, ale narodil jsem se v září a tudíž jsem Panna, ačkoli můj zadek po včerejší noci křičí hodně hlasitě něco úplně jiného.
Klečel jsem jako pes na velké bílé posteli, ze zadku mi vytékal kdysi chladný lubrikant, zahřátý mým tělem na teplotu spermatu, a stékal po nafouklých koulích až dolů.
Paní Marlena seděla v kuchyni „oblečená“ v krátkém župánku a já obdivoval její nádherné, mladé a přesto půvabně vyzrálé tělo, přestože jsem jej jako muž zatím nesměl poznat. Když se nad tím zamyslím, od doby, kdy jsem ji potkal pochybuji, kdo z nás dvou je více mužem. Ona koule ke svému mužství nepotřebovala, nosila je nejspíš někde v hlavě, ale každopádně je měla moc ráda.
„Vstaň, už tam nemusíš klečet,“ zavolala na mně, když zjistila, že ji pozoruji a dala kolena od sebe. Na talířku měla lesní jahody, slehačku a dvoje šedavá varlata.
Tuto pochoutku si dopřávala každý den, někdy dušená s mrkví, jindy lehce osmahnutá či místo bramborových kroket jako přílohu k rybě. Měla jich plný mrazicí box, prý od bývalých milenců.
Vstal jsem a v útrobách mi zacukalo. Celou noc mne ojížděla obrovským umělým penisem, který měla připnutý kolem pasu. Nejraději bych teď velkou potřebu po nějaký čas vykonával ústy, jistě by to v mém stavu bylo příjemnější.
„No oblíkej se, neubudu se ti věnovat celý den, zítra mám narozeniny, tak přijď v jedenáct, uvařím něco moc dobrého a ty mne snad na oplátku taky něčím příjemně překvapíš.“
Spěšně jsem se upravil a zmizel z toho podivného bytu, aspoň pro dnešek, ovšem husí kůže mi už zůstala.
Dlouho jsem přemýšlel, co bych jí tak asi mohl věnovat, aby mne neponížila výsměchem. Nakonec se ve mně ustálil jeden nápad.
Když jsem pak druhý den zazvonil, byla oblečená a nezvykle příjemná: „Pojď dál, to je dost, že jsi tady, k obědu bude i dušená mrkev,“ řekla mi na uvítanou a já nasál vůni pozvolna se dusící kořenové zeleniny. Pak pohlédla na krabici ovázanou mašlí a usmála se. Jako by tušila, že jsem dovnitř uložil škrtidlo a lékařský skalpel.


Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 20.2.2004 >

To je síla:-))

To teda nevím....jestli musí...to záleží snad na tom, jakou duši ten chlap má, ne?Takže ne asi každej....a ne asi každej by stál o soužití s ač krásnou tak emancipovanou ženou, je to i znalosti vlastní ceny....

Rozhodně zajímavě napsané, i když musím říct, že se mi z toho zvedl žaludek a díkes za vysvětlení:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 20.2.2004 > Felipe se taky baví...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.2.2004 > jatka a...... QUENTINOFFKA:o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 20.2.2004 > quentinbubakoff> vďaka :-)
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 20.2.2004 > Zdařile napsané.
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 21.2.2004 > .
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 20.2.2004 > Ech.. snad netřeba vysvětlení,vše je holt enem symolika, prostě dnes existují takové ty krásné emancipované ženy, které znají svou cenu a žije se s nimi tak, že pokud muž chce přistoupit k trvalému svazku s takovou ženou, musí se podrobit jisté duševní kastraci...
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 20.2.2004 > Emmet_RAY> 

a nejenom duševní... pobavilo mě to a zároveň mě mrazí... uf!

tuhle povídku bych doporučil přečíst všem, kteří stále žijí v domnění, že ich-forma znamená to, že člověk píše a o sobě


Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 20.2.2004 > pjer> s tou ošidností ich-formy máš pravdu,menší obavy jsem z toho možného omylu v interpretaci měl, ještě že se nic takového nestalo, představ si jak mi Kelly říká : "Tohle nemá v povídkách co dělat, přesunuji do Životních příběhů" :-)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 20.2.2004 > Emmet_RAY> životní příběh psaný vestoje:o)))
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 21.2.2004 > quentinbubakoff> spíš vkleče, ne?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.2.2004 > pjer> no, já většinou píšu vsedě, ale po takovým mejdanu by si člověk asi nesed:o))))
<reagovat 
pjer (Občasný) - 23.2.2004 > no to já taky, myslel jsem Emmetova klečícího hrdinu
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 24.2.2004 > :o))) do prózy kolegům redaktorům nekecám...
Body: 5
<reagovat 
Rambonaut (Občasný) - 25.2.2004 >

Nevěřil jsem, že by se tohle mohlo líbit, ale jak vidím tak ano.

Gratuluju a taky trochu ze známosti 5 a teď už doopravdy.

 


Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.2.2004 > JOHN RAMBO> tak díky,Chameleone ;-)
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 3.3.2004 >  hustotka...
Body: 5
<reagovat 
RottingZERO (Občasný) - 11.7.2004 > Jak řikáš v úvodníku.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 6.9.2004 >

Hmmm,hmmm tohle je dost dobrý...můj styl prózy, udržel  jsi moje oči těkat po tvém text až do konce, což se stává málo kdy.

Hehe, ale neboduju dal bych asi čtyřku, moje mužství mi nedovolí dát více...i když se cítím jako hajzl!:)


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 6.9.2004 > Saimon> to je v poho, pobavils mne :-))
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 18.4.2005 > No, taky mi bylo trochu na blití, ale dobrý. Dobře napsaný.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2005 > uhmm, necham sa inspirovat. dobre voleny nazov kolekce.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3) 4 6 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter