Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky O kamarádech Opatrném a Nesedícím z kolekce Sprosťárny
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 2.3.2004 (14:12:46)
další>

 

Šestnáctiletý Opatrný a šestnáctiletý Nesedící, dva spolužáci z průmyslovky, seděli v hospodě U Pavouka. Tehdy to tam ještě tolik nesmrdělo, (majitel tvrdil, že je to vůně sladu) protože zdi nebyly tolik plesnivé (takže slad to nejspíš nebyl). Už dobré tři hodiny si povídali o zkušenostech s děvčaty a svých sexuálních zážitcích. Ať už mají ženy o svých pohlavních protějšcích jakékoli mínění, soudím, že většina normálních chlapů by tomuto tématu tolik hospodského času nevěnovala.

Proč oni dva ano? Vysvětlením je prostá poučka o nepřímé úměře mezi četností pohlavního styku a času věnovaném přemýšlením a mluvením o něm.

Opatrný byl panic, to Nesedící už měl zkušeností více, jednou, při rozlučkovém večírku se základní školou, měl v puse kozu a o panictví mohl přijít před měsícem, kdyby se neudělal u nasazování kondomu.

A tak tedy hovořili, přeháněli, násobili nulu stem a jeden druhému skrytě záviděli, jak je zkušený a kolik toho má za sebou. U sedmé dvanáctky si k nim přisedli tři starší kluci, kteří se jim do jejich hovoru příliš nepletli a pokud ano, tak občasnými výbuchy smíchu. Přesto se časem dostavila mezi všemi atmosféra jistého duchovního sblížení, nejspíš díky Nesedícího nabité skleněnce, a tak se po zavíračce domlouvali, kam společně půjdou. Tři cizinci navrhovali Ikaros, tedy ten intimnější ze dvou ostravských GAY barů. Na vysvětlenou nepříliš nadšeným klukům popisovali, jak je tento podnik pro heteráky vhodný k balení holek a vyprávěli o tom, kolik je tam mladých samiček odhodlaných najít si svého teplouše a přivést jej na pravou cestu nebo opilých lesbiček rozhodnutých přece jen aspoň jednou pustit do pochvy penis. Je nasnadě, že se toto místo dvěma mladým mlíčňákům náhle začalo jevit jako ráj a nadšeně souhlasili.

Ale v půli cesty začal Opatrný, který přeci jen snesl méně alkoholu, zvracet žaludeční šťávy a tak se sice nerad, ale přece jen rozloučil a těžkým krokem vydal k domovu. Nesedící jej v duchu politoval, ale byl příliš nadržený na to, až se stane velkým chlapem, než aby jej následoval. Jeho nový kamarádi jej objali kolem ramen a za chvíli už do černé ulice něžně svítil nenápadný bar Ikaros. Uvnitř byl Nesedící hodně zklamán, nikde žádnou osobu s vagínou neviděl, nakoukl i na záchod, jestli se tam nějaké lesbičky neschovávají, ale jediné co našel bylo umyvadlo se zrcadlem ve výšce rozkroku a kulatý otvor ve dveřích do kabinky zhruba ve stejné pozici.

Za to na baru, království opáleného blonďatého číšníka, byl pěkný stoh ulepených pornočasopisů, ovšem ne toho druhu, jaké on doma schovával pod matrací. Všude pak posedávali velcí a svalnatí třicátníci, většinou vousatí a v kožených bundách což Nesedícího přimělo k zamyšlení nad tím, kde se vzala ta pověra o zženštilosti gayů. Když jej pak nejbližší ze tří nových známých uchopil za ruku a ujistil jej ať se nebojí, že i bez holek bude dobrá zábava, rozhodl se Nesedící, že si dá jedno pivo ze slušnosti a půjde raději domů.

O pár hodin později se probudil na zastávce Elektra, vůbec nic si nepamatoval a vzhledem k tomu, že pod kapsáčemi najednou neměl spodní prádlo a šíleně ho pálila prdel, ani si nic pamatovat nechtěl.

Druhý den do školy nešel a trávil čas ležením na břiše, ale už v pátek v hodině biologie líčil Opatrnému, kterak si užíval se dvěma krásnýma lesbičkama a chudák Opatrný svého kamaráda obdivoval a vyčítal si svůj odchod domů. Naopak Nesedící se nejistě zavrtěl na židličce a v duchu si nadával do pitomců, záviděl Opatrnému jeho panenský zadek a litoval, že tehdy nešel domů s ním.

Tak to tedy bylo,tak to je a tak získali své přezdívky.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 2.3.2004 > pokud vám nenaběhlo krásné růžovoučké pozadí, jde o chybu na vašem příjmu, ale možná buďte rádi :-)
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 2.3.2004 >

tohle je dobrý! ...něco jako alias CHLIV..ale v lepší podobě

 

..hlavně to ..násobili nulu  stem....


Body: 5
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 2.3.2004 >

tohle je dobrý! ...něco jako alias CHLIV..ale v lepší podobě

 

..hlavně to ..násobili nulu  stem....


<reagovat 
pjer (Občasný) - 2.3.2004 > Super! Jenom ta poslední věta se mi zdá polopatická.
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 2.3.2004 > Tak to se povedlo!!
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 2.3.2004 >

je to dobrý, ale chliv je lepší....nesedí mi ta přezdívka Opatrný..:o))on by rád šel, kdyby neměl slabý žaludek:o)pointa by se dala vymazlit mnohem líp...takhle je taková moc polopatistická....


Body: 4
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.3.2004 > quentinbubakoff> vím,přezdívka vznikla dříve než jeho žaludeční potíže a už mne žádná vhodná nenapadla,neměl jsem moc času to vychytat,ale na druhou stranu tady o Pulitzera neusiluju,tak proč se trápit přepisováním:-) O tom že je Chlív lepší nevedu sporu.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.3.2004 > Emmet_RAY> já vím emmete, že sem svý kvalitní dílka nevkládáš:o))ale tímhle si zatloukl celou pointu a to je docela škoda, kdby se jmenoval pan Hovnovydržím.....tak to bylo něco jinýho:o)))
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 3.3.2004 > Jojo, je to fajn...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 (6) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter