|
|
|
|
|
ouvej (Občasný) - 12.3.2004 > Prima. a mám ještě doporučení.
Ty loutky jsou výborné. Skvělý nápad.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
egil (Stálý,Redaktor) - 12.3.2004 > Ale jo... pokud mám být objektivní - tohle je vcelku fajn - až mě to samotného překvapuje;)
Mám pocit, že v kontextu všech tvých podobných děl je toto nejlepší.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
BlueSky (Občasný) - 15.3.2004 > Ježišikriste, Luku, půjde to takhle dál? A kde to skončí?Proč jen, proč.........si připadám jako některé z těch loutek?
Excelentní nápad i zpracování.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
nude (Občasný) - 16.3.2004 > Myslím, že vím, proč je to všeobecně výborně přijímáno. Najde se v tom totiž úplně každý. Každý byl, je a nebo bude aspoň jednou v životě loutkou. nechá se vést. jak odporné a jak pravdivé. Když ti někdo řekne, že jsi jeho loutka, praští tě to přes ksicht a začneš se bránit.kolika z nás dojde, že ten člověk má vlastně pravdu?
Taky mám dojem, že u týhle věci lidi daleko víc vnímají ty popisky loutek než hlavní text, ale je to zajímavý. Dost dobrý, řekla bych. vytýkám jenom ten obrázek. nesedí mi tam, ale to je můj problém.
Konkrétnějc povím osobně.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
Vio (Občasný) - 12.3.2004 > Když do loutek pustíš proud, má to šťávu... i přes občasnou lacinost vepsaných hesel.
časopis
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 30.3.2004 > Levity> To by nebylo špatný, já tam spíš cejtím Einstürzende Neubauten - maj v pár věcech takovej ehnusnej zvuk - něco cmezi turbovrtulovým motorem a bruskou.
Sorry tu Laternu nechápu.
Ale dík
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 2.4.2004 > Levity> No ještě bys mohla zkonstruovat funkci, např. y= (b*x)/a+x, kde a, b by byly koeficienty z oboru reálných čísel.
Tak a teď dost, než se z tý matiky poserem, dáma promine...
Těší mě, že to v tobě rozvinulo další asociace, asi teď zas zkusim procpat se na ňáký čtení, páč bych to zas pojal multimediálně - promítání obrázků na plátno, pod tím hudba...
jako 16.11. v Železný.
| | | <reagovat |
|
|
|
|