Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<zpátky Půlnoční myšlenky z kolekce tak to chodí
Autor: cirrat (Občasný) - publikováno 4.1.2000 (11:19:48), v časopise 5.1.2000
další>

Je mi sedmnáct. v tomhle věku se prý páchá nejvíce sebevražd. Je mi sedmnáct. Nejvyšší počet lidí trpících depresemi není mezi vytíženými byznysmeny, jak by se mohlo zdát, ale mezi studenty středních a vysokých škol. Je mi sedmnáct.
Jo! A podle statistik bych se měla užírat a přemýšlet, jak se odpravím. Houby!!! Kdysi jsem si pořídila placku, která okolnímu světu hlásala - a hlásá - moje životní krédo: JEŠTĚ NENAŠLI ZPŮSOB, JAK MĚ ZABÍT! Nosím ji do školy a motivuju tak spolužáky k horečnaté mozkové aktivitě. A furt nic.

Jsem šílená, tak se to o mně říká. Chodím po Praze ve dvě ráno a koukám se, jak je osvětlený Hrad. proplétám se uličkami Starého města a hledám, sama nevím co. Fotím si pro radost mraky. A kašlu na minulost, nebo budoucnost. Samozřejmě se o ně zajímám, ale žiju teď a to je pro mě hlavní. Všechno ostatní buď minulo a už nemá cenu vracet se zpátky, nebo to teprve bude, ale kdo ví kdy. Nejlepší je přítomnost, alespoň pro mě.

Chodím po Kampě, občas se zastavím u zábradlí. Nepřemýšlím. K tomu, abych přemýšlela je pro mě doba, kdy je všechno hotovo a sedím u počítače, jako třeba teď.A nechci přemýšlet o smrti. jednou mi to stačilo a našla jsem na to lék, který u mě funguje jednou provždy: Každé ráno vstávám s tím, že jsem začala příliš mnoho věcí na to, abych si teď jen tak odešla a nechala je padnout.

A tak až vás bude chytat depka, řekněte jí, že teď na ni prostě není čas. Kdo ví, třeba si dá říct...



Poznámky k tomuto příspěvku
HACKMAN (Občasný) - 10.6.2000 > jestli je ti 17 pak je to dost dobry jako uvaha a je o necem potesilo me to moc
Body: 5
<reagovat 
Vea (Občasný) - 30.6.2000 > Pěkný, zvláště ten konec: "...Každé ráno vstávám s tím, že jsem začala příliš mnoho věcí na to, abych si teď jen tak odešla a nechala je padnout."
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
zpátky   
1 2 (3) 4 5
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter