Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci LC z kolekce architektura
Autor: adammo (Občasný) - publikováno 10.3.2001 (11:50:13), v časopise 16.3.2001
další v kolekci>
výjimečná genialita pozdního věku
Výjimečná genialita pozdního věku.



Poznámky k tomuto příspěvku
efa (Občasný) - 16.3.2001 > No nechci být nějak kritický ale z té fotky vůbec nevím o co jde. Nějakej divnej úhel pohledu. Nějaká betonová masa. Sorry nic mi to neříká asi nejsem architekt :-)
Body: 1
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 16.3.2001 > Taky zájezdní hospůdko Anamo nepoznám co to je......
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 16.3.2001 > asi tady příště umístím sémiotickou analýzu televizního zpravodajství:))) ...jsou to Čertovy kameny nebo památník padlých hrdinů?;-)
jako fotka se mi to ale celkem líbí až na ten levý dolní okraj
Body: 3
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 16.3.2001 > Jde od abstrakci a tak neni vcelku vubec dulezite jestli je v tom nejaka konkretni informace. Je to presne to, co to je, komposice forem, nic vice a nic mene. Jenom bych si pockal na vyhodnejsi svetelne podminky, ktere by pridaly na tretim rozmeru.
Libi se mi na tom to, ze mi to nechava otevrenou moznost videt v tom co mi predstavivost nabizi.
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.3.2001 > Souhlasím s efou, sice fotograf Adammo nejsem, ale také mi z té fotografie není patrné, co vyjadřuje. Možná mohla být focena z větší vzdálenosti...moderně se přiznám ale moc nerozumím...
PS: Máš ale zajímavě provedené osobní stránky, zaujaly:)
Body: 1
<reagovat 
Godard (Občasný) - 16.3.2001 > Mně se ta fotka líbí, i když je trochu jednolitá a pocity z ní mám nejednoznačné. Je ale dost výrazná a jakoby nepřehlédnutelná. Prostě spíš pozitivní než negativní zážitek.
Body: 3
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 16.3.2001 > Gino já spíš myslím, že se pokusil zachytit architekturu než experimentovat s tvary - viz rubrika + jeho zájmy na homepage, takže vzhledem k rubrice 3 - ujde
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 16.3.2001 > Gino: taky si myslím, že adam zachytil architekturu, která je objektem jeho studia a zájmu a je jisté, že on sám dobře ví, o co se jedná... název LC mi bohužel ale moc nenapověděl a opět nevím, proč je tato stavba genialitou, tentokráte pzdního věku..
prostě mi zase chybí popisek, abychom byli zase o něco chytřejší:)
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 16.3.2001 > Marjanko, pro LC se nabizi jen jedna moznost - Le Corbusier, jeden z nejvetsich architektu moderni doby a toto je patrne jedna z jeho praci, stavba navrzena v jeho pokrocilem veku.Jiko, experimentovani s tvary nebo zachyceni architektury - v tomto pripade jde o jedno a totez.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 16.3.2001 > Gino: a zrovna s tím pánem jsem jaksi ještě neměla tu čest (mám tušení, že ten příšerný dvojdomek, ve kterém bydlím, není jeho práce) a právě proto mi ta poznámka pod čarou chybí:) mé vědomosti končí u kryštofa a kiliána ignáce, chi:))
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 16.3.2001 > Jo Marjanko, tu cest uz asi mit nebudes, LC (vl.jm. Charles-Edouard Jeanneret) zemrel v roce 1966. Take maloval skvele puristicke (variace kubismu) obrazy.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 16.3.2001 > Gino: no jo, tak to ten dvojdomek jeho práce není stoprocentně, poněvadž to by ho musel navrhovat (nebo se říká projektovat??) někde z věčnosti... ale moc díky za vyčerpávající informace, mozek už mi hlásí error:))) prý je vyčerpána kapacita:)))
<reagovat 
wopi (Občasný) - 18.3.2001 > Je mi vcelku fuk, jestli je to bunkr nebo vážené architektonické dílo. Podle mě je síla fotky právě v tom, jak mocně ta masa betonu nebo zdiva působí na psychiku.
Body: 5
<reagovat 
čtenář jadwa - 2.5.2001 > jak již bylo řečeno, je to Le Corbusier a jeho poutní kaple v Ronchamp. Je pravda že jsem to poznal hned, ale asi to bude mym prvakem na arch..Marjanko-Le Corbusier se sice alespon teoreticky sam podilel na výstavbě Zlína, ale dvojdomek od něj tam jistě není;)
<reagovat 
adammo (Občasný) - 13.5.2001 > ani teoreticky,asi to bude mym tretakem na arch. a faktem,ze jsem ze zlina
<reagovat 
čtenář jadwa - 30.5.2001 > teda pokud vim zucastnil se urbanisticky souteze a rek bych, ze to je ta teorie:)
ale jasne, Liberec je lepsi:) Pozdravuj Marketu Nemcovou...
<reagovat 
adammo (Občasný) - 31.5.2001 > no,svoji slecnu bych pozdravovat mohl,ten podil bych videl spis v jeho vlivu na celou tehdejsi architekturu
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter