Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Siena z kolekce architektura
Autor: adammo (Občasný) - publikováno 10.3.2001 (00:45:19), v časopise 5.4.2001
další v kolekci>
fotka z dovolené
Fotka z dovolené.



Poznámky k tomuto příspěvku
Madman (Občasný) - 5.4.2001 > chtělo by to trochu míň kontractu jinak je to pěkné
Body: 3
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 5.4.2001 > Me se to libi jak to je, holt bylo prudke slunce...pokud je detail cele fotografie prokresleny, konstrast se mi zda OK, dava tomu stavu.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.4.2001 > taková pavlačová atmosféra :-)
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.4.2001 > Kde to je foceno, dobrý záběr! Vpravo je ta zed hodne presvetlena, ale jinak pekna fotka.
Body: 3
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 5.4.2001 > taky fotim starsi arcitektonicka zakouti ... fakt hezky ...
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 5.4.2001 > Dobry, skoro jako ne z dovoleny.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 5.4.2001 > Martin - nepochybne v Siene :-)
Thomas - pavlacova atmosfera, to je ono, ma to charakter. Ja kdyz cestuji, tak hned zapadnu do nejake ctvrti "stareho mesta" mimo turistickou trasu. Tam ma clovek styk s obycejnymi lidmi, ji jejich obycejne jidlo a poznava o cem to mesto vlastne je. A hlavne zadne pitome hamburgery a Coca-Cola.
Lucie - ?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.4.2001 > No ono záleží do které staré čtvrti zalezeš. Když byl táta v Arles a prohlíželi si tam koloseum, tak vylezli malinko na jiný straně protože to všechno vypadalo stejně...šli a šli a najednou se začali uličky zuživat...lidi začali nosit šátky přes hlavy na nebohé české turisty začali dopadat krvelačné arabské pohledy....i takováto můžou být stará místa, která mají nepopiratelně atmosféru, ale nikdo by do nich asi jen tak nechtěl :-))))

Jinak je to fajn zalézat do těch obyčejných míst....takhle když zalezeš do turistických center, tak to vypadá všude stejně....všude ty "hamurgery a cola" a jediný co se liší jsou ty kusy kamene kvůli kterým tam je tolik lidí a tolik hluku, že když jsi v tom hluku a mezi těma lidma půl hodiny tak jsi unavenej dvakrát víc než kdybys pomáhal celej den někde v ustraní nějakejm lidem sbárat třeba jabka (to jsem si vzpoměl na film Pravidla moštárny:-)))
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 7.4.2001 > Teda adammo...asi mi ruka upadne, ale dám ti další jedničku:)) Je to skvělé, má to atmosféru i fajn kompozici, hodně se mi líbí ten průhled dozadu do uličky... Líbí:)
Body: 5
<reagovat 
Marcelline (Občasný) - 11.4.2001 > Je fakt skvělá a moc se mi líbí :o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter