Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky REPEAT z kolekce Chlapíci
Autor: hajka (Občasný) - publikováno 24.10.2004 (18:38:24)
Pokračování>

Bez viditelné újmy na zdraví jsem prošla období USE and GO. Kromě dávky cynismu a realističtějšího pohledu na vztahy jsem si odnesla i jedno základní pravidlo, které mi rodiče zapomněli sdělit. Nejdřív si užij ty, chlap to zvládne vždycky. Věděla jsem, že USERY budu dál zvát do bytu a ložnice, ale nastal čas hledání dlouhodobějších perspektiv v podobě chlapů REPEAT.

 

A začala jsem od základu, břeh řeky jsem vyměnila za břeh přehrady a uvědomila si, že pokud má být použitelný na delší dobu, je nutné, aby vykazoval alespoň průměrnou dávku inteligence. Sice uznávám, že mám slabost pro fotbalově óčkové nohy, ale, případné výjimky prominou, IQ jim velice často z hlavy vymlátily hlavičky.  Ovšem vysoká škola a hlavně vysokoškolské koleje jsou výborným lovištěm, zvláště pokud tu školu studuje mladší sestra a vy disponujete vlastním bytem.

 

Potkali jsme se na pařbě u ségry na kolejích, jmenuje se Jakub. Jeho naivní pohled na svět je vzpruhou. Přítelkyně bydlí na vedlejším bloku a jezdí každý víkend k rodičům na Moravu. Jistě je krásná a milá, netuším, neseznámili nás. Jenom Jáju nemá ráda, na kolejích se nic neutají a nyní navíc došlo k malé dezinformaci a záměně osob. Naštěstí má smysl pro humor.

 

Dneska za mnou přijel poprvé na víkend. V předsíni otvírá batoh. Pozoruju, co tam kutí. Teď už jenom nevěřícně zírám, spíš třeštím oči. Vytahuje plátěnou taštičku, vysype bačkory a přezuje se. Hlavou mi proletěla Jájina poznámka: „ On je takovej slušně vychovanej a nezkaženej.“ Taky se mi vybavilo její ušklíbnutí a pěkně poťouchlej pohled. Má to u mě schovaný, potvora. Dívám se honem jinam, jazyk si málem prokousnu, ale ovládnu se a nezačnu se chechtat.

„Jsi nějaká tichá, něco se děje?“

„Vůbec nic, proč?“ zmůžu se na odpověď a mohutně se rozkašlu.

Praští mě do zad. Myslím si něco o pitomcích, nadávám si do debilů, z hlavy se mi kouří, snažím se vymyslet, jak se ho co nejelegantněji zbavit. Samozřejmě, nic mě nenapadá a tak ho zvu dál, jenom si pořád v duchu dokola opakuju : „Do obličeje se mu dívej, ne na nohy.“ Naštěstí vytahuje vínko, docela kvalitní, vypiju tři skleničky, on zvládne s bídou jednu. Kouká trochu divně, do dneška si myslel, že jsem skoro abstinent. No co, nemá si brát kostkovaný bačkory po dědovi, to je moc i na jinší nátury než jsem já. Po třičtvrtě láhvi vína na papučky úspěšně zapomínám. Tělo by přece jenom chtělo, on má navíc ramena přes celý záda, tak proč mu neodpustit nějaké ty drobné vady na kráse. Bohužel, přestože studuje dvě vysoké školy najednou, musím do toho skočit rovnýma nohama já. „Nepudem si zašukat?“až se leknu, jak rovné nohy jsem použila. Gauč byl pokřtěn a slavostně přijat mezi plnoleté.

 

Ráno  mě bolelo za krkem, z nějakého důvodu jsme se ani na noc nepřesunuli do vedlejšího pokoje.  Po snídani se hrne ke dřezu, což přijímám s nadšením, ale pouze do té doby než prohlásí: „ Jé, ty nežehlíš utěrky?“ Možná nevinná poznámka, nikoliv však u mě. V té chvíli byla ohrožena jeho kariéra coby repeaťáka. Zachraňuje se tím, že nabízí pomoc při věšení obrazu, který se do té doby už asi týden o zeď jenom opírá. Když si na odchodu balí papučky, znovu zapochybuju, jestli je to ten nejvhodnější kandidát. Zaklapnu dveře, posadím se na zem a vzpomenu si na dnešní noc. Je to vhodný kandidát.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 25.10.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 25.10.2004 >
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 25.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
noa (Občasný) - 25.10.2004 > prima, ty bačkory jsou super zkratka!
a cynismu tak akorát :-)
<reagovat 
delikt (Občasný) - 25.10.2004 > :)))))))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 24.10.2004 > Přijel s bačkorama a pokřtil gauč o)))
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.10.2004 > fungus2> mno, eštěže je nenatáh.....:))teda a to se porád předhazuje chlapům, že myslí jen na jedno...jedna malá sonda do žencký duše a čék si připadá jako matka..teda..fotr...prostě jako Tereza jako světec....marjápano....
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.10.2004 > fungus2> a co ty? ty se nepřezouváš? hihi
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 24.10.2004 > Max Bubakoff> marjápano, já tě přece nechtěla připravit vo iluze...:o)))) ale některý pravdy jsou halt tvrdý...:o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.10.2004 > Max Bubakoff> náhodou dobrá škola života, zmínka vo utěrkách je vysoce kvalitní... Džejkob musí bejt stroj... typoval bych ho na čtyři vejšky... že jen dvě, to je kec, aby to nevypadalo... a bačkůrky? proč ne, ke mně kdyby přišla nějaká s bačkůrkama, tak jí propadnu takovým stylem, že by to nerozchodila... hihihihihihihihihihi...
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 25.10.2004 > stanislav> Džejkob je pekelně wostrej, si piš! :))))))
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 10.12.2004 > ten podifff nad nežehlenejma utěrkama naprosto chápu...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 10.12.2004 > Luk Malér> V tom případě vajadřuji obdiv Tvé manželce...:o))
<reagovat 
xylofon (Občasný) - 12.6.2005 > bohajeho to je hlína :-DDD
Body: 5
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 21.6.2005 > A vy opravdu nežehlíte utěrky nebo je to jen básnická nadsázka?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 21.6.2005 > fanýs> Ne, maj tendenci se znova mackat a pro zbytecnou praci je me skoda....:)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 21.6.2005 > hajka> 

Samy se nezmačkají, Vy s nimi asi něco provádíte. Nepoužíváte vy je na utírání?


<reagovat 
 hajka (Občasný) - 21.6.2005 > fanýs> A to bude asi tim....:o))
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 21.6.2005 > hajka> No jo, ženská.
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 24.7.2005 > Nežehlíš utěrky? Esc. .-))))
Body: 5
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 24.7.2005 > jan(ek)> Já?????????? NIKDY....
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 9.8.2005 > samozřejmě každej má svý... ale tenhle typ myslím dobře znám.)))))))))))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.1.2006 > dobrý bože ;o)))))))))
hele ale ta hláška "Nepudem si zaš..." není úplně originální! chicht
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 23.1.2006 > Kelly> No šak jsem si za ní taky vysloužila....:o)))))
<reagovat 
7er (Občasný) - 8.10.2006 > celkem sympatické psaní, i když drsné. a pobavilo!:)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 (3) 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter