Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí akce Dny poezie - Deštivý pozdní máj K. H. Máchy z kolekce sTřípky
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 18.11.2004 (08:25:22)
další akce>

 

Petřín 16. 11. 2004, 19:00 - Deštivý pozdní máj K. H. Máchy

 

Kdo s večerem 16. listopadu nosil na nose brýle, zjistil dříve než rosnička, že začíná právě poprchávat. Déšť omýval z ulic lidi a na jejich stopách se zabydlela zrcátka kaluží od pouličních lamp. Krátce po šesté mrholení ustalo, socha Máchy na pražském Petříně se leskla čerstvě omytá, připravena vedle té Hladové zdi posnídat něco nehmotného.

 

Z červených balónků, které věnoval Dnu poezie Dopravní podnik, jsme udělali hrozen, který byl za voko na zajíce přichycen k Máchově kytici. Při jeho upevňování se jeden z balónků poranil snad o bodlák v těch kamenných květech, až to zazvonilo v uších. Ze tmy postupně za sebou přicházeli – Čaro, Martin, Fungus2, Čagy, z Písmáka Cínový vojáček, Paranoid_android, Zvířátko, Rebecca13 se svým malým básníkem, Ticho a z místních přilehlých křovisek asi v 19:15 prvně vykoukla čočka MPospa, který celou akci takto zdokumentoval.

 

V průběhu čtení kolovala z ruky do druhé promrzlé ruky umělá dvoulitrová láhev červeného Sklepmistra, kterážto podezřele šuměla, ale po chuťové stránce šla pít. Nejdříve opsala kruh skoro všech, poté se tento kruh zužoval až skončil ve trojičce a v posledním loku Paranoid_androida. V tom básník Ticho vyndal odkudsi zřejmě cyrilicí napsanou pozvánku na zítřejší vyhlášení krále básníků ve sqotu Milada. Zpaměti přeříkal své verše, přidal se Čagy, ostatní vyndali z kapes pomačkané papírky.

 

Když se Mácha na balónech ne a ne vznést k nebi do nebe, začali jsme se postupně rozcházet a někteří se vydali hledat něco teplého v beznadějně plných kavárnách.

 

Reportáž sepsal Martin

 

Fotodokumentaci pořídil MPosp

 

U_Machy



Poznámky k tomuto příspěvku
net (Občasný) - 18.11.2004 >

děkuji za možnost účastnit se Vašich akcí alespoň prostřednictvím PC.

Hezký den!


<reagovat 
g morr (Občasný) - 18.11.2004 > ej fotky. fotky mají čaro, ale možná tam nemusely být úplně všechny.
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 18.11.2004 > je mi zima jen z těch fotek :)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 18.11.2004 > Moc pěkné...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.11.2004 > protěž> 

dovolíš jistě otázku: co že je tak pěkné? akcia? fotosky? textík?

 

poněvadž u toho textu si troufám oponovat – tentokrát nemá ani kouzlo standardního martinova mimoděku a mimoběhu


<reagovat 
 protěž (Občasný) - 18.11.2004 > g morr> Cože je to tak pěkné? ;-) No, akce, fotky, textík... celé je to takové pěkné... Zkrátka pěkně se mi na to dívalo, četlo a tak. Informujícně pěkné. No, vocode? ;-)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.11.2004 > protěž> Toho jsem se bál. Celé je to pěkné. Ok, vonicnejde.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 18.11.2004 >

martin je teda poéta :)))))

 

je to teda text lýrickej. ty zrcátka a tak... děs běs. a pak ještě ty šroubáty: "[...,] ale po chuťové stránce šla pít."

 

ale díky za info o akci, mohla to býti prdča. du se podívat na fota, první vypadá slibně.

 

 

 


<reagovat 
 Lei (Občasný) - 18.11.2004 > g morr> Hele, a ty na žádný prči nechodíš?:-)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.11.2004 > Lei> já su málo chodivej. ale párkrát už jsem patu vytáh.
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 18.11.2004 > g morr> to něčim podpoř, tu chodivost. třebas rybím tukem:-)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.11.2004 > Lei> by zas mohlo skončit až běhavkou...
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 19.11.2004 > g morr> :-))) však budeš mít ještě příležitost, neb jsme se tam tak nějak dohodli, že počínaje tímto Petřínem budeme dělat každý měsíc podobná čtení pod nebem na různých památných místech pražských i nepražských a tam víno bude taky:-)))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 19.11.2004 > Martin> ok, dal bych slavín a celej vyšehrad. tour de náhrobex.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 19.11.2004 > Martin>  ... to mi nějak uniklo, ale jen houšť ... lidičky jsou na těchto setkáních skvělý, atmosféra báječná a focení je radost - přijdu kdykoli budu moct!
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.11.2004 > Shodou okolností byla ještě řeč G_morre o poezii v katakombách pod Vyšehradem, ale tam by to chtělo dojet a domluvit, aby nás tam pustili :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter