Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MODERNÍ DĚVČATA
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 11.2.2005 (10:12:55)

 

"Jdu se vychcat, už toho mám plnou piču"

(Nika 19)

 

"Musím si na chvilku skočit domů, protože u sebe nemám tampóny a mít tam ten poslední osm hodin je dost marast"

(Alenka 20)

 

"Náhodou, s mojím taky můžeme šukat mezi kozy, akorát si je musím držet u sebe."

(Ája 24)

 

"Obarvit konečky? Ses zbláznila, bych vypadala jak ségra. Ona je blond a nechala si udělat zrzavý konečky - vypadá to jak kdyby měla na vlasech krámy."

(Míša 21)

 

"Pepu jsem zaujala svým říháním"

(Nika 19)

 

"Když jsem začala šukat, tak jsem si vedla takový seznam (vytahuje z peněženky a rozkládá z obou stran hustě popsaný list A4), ale ve dvaceti mě to přestalo bavit zapisovat.

(Ája 24)

 

"To mi chceš říct, že si za rok a půl nepamatuješ jak se jmenuju?

(Míša 21)

 

V hospodě mezi přáteli:   "A co sex, děcka?"

(Nika 19)

 

V posteli svému klukovi:  "Miláčku, opíchej mě."

O chvilku později:             "Já se na to těším celý týden a ty ses musel ožrat jak prase."

(Nika 19)

 

"Jsem čekala na zastávce na autobus a zastavil mi bývalý autem. Tak jsme asi hodinu jezdili a marně hledali nějaké odlehlé místo, že si jako někde užijeme. Nakonec z toho teda nic nebylo."

(Katka 21)

 

"Já mám ráda, když mě Pavel líže, ale pak už se s ním nechci líbat, protože mi vadí jak z něho táhne ta píča."

(Alenka 20)

 

"Ha ha, no Olina jednou měla ve vlasech zaschlé sperma - vůbec to pak nešlo dolů, prostě hrůza. Sme málem přišly pozdě do školy."

(Nika 19)

 

"Včera sme šukali a když už jsme konečně začala něco cítit, tak se udělal. Já už měla kolikrát chuť tomu Pavlovi říct, ať si ho nejdřív vyhoní na záchodě a pak jde za mnou. Bo by víc vydržel a já bych si užila orgáč."

(Alenka 20)

 

"Hele jsi hodně chlupatý? Já mám strašně ráda chlupaté chlapy. A máš chlupaté péro? (rozepíná mi kalhoty a sahá mezi nohy) Proboha proč si ty chloupky stříháš?"

(Ája 24)

 

"Holky byly free, nešlo jim o zachovávání společenských konvencí, takže jsme všechny čtyři mohly naplno dávat průchod svý přirozený ženský hrubosti, kterou chlapy kdovíproč tak neradi viděj."

(Lada Niola 27)

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 11.2.2005 > :))) díky za pobavení.. bo Ostrava je region razovity ;)
<reagovat 
kalais (Občasný) - 11.2.2005 > jenže to je ze života:)))))fakt mě to napůlhuby rozesmálo:)
<reagovat 
HALL9000 (Občasný) - 11.2.2005 > HEHE :) tak ti aj ja neico pripojim!"mas stastie,ze niesom teraz doma!lebo by som ta nepustila dnu!" :)))
super napad si dostal...odporucam

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 11.2.2005 > nápad dobrej, jen by to chtělo s tím ještě něco udělat :)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > Lada Niola> jako co?
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 11.2.2005 > třeba popsat ti situace, ve kterých se to stalo, popsat ty holky, aby vynikl kontrast mezi jejich slovy a vzhledem nebo tou situací.

třeba výrok té Áji je v rozhovoru o sexu naprosto normální věta, narozdíl od některých jiných...


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > ten zájem o hlubší kritiku berte spíš jako mou snahu vyvolat tady diskuzi na výše popisované téma.
Ty výroky nejsou jen sprosté, vybral jsem schválně i ty, ze kterých je vidět i ono velké sebevědomí a jakási vnitřní vyrovnanost oněch dívek - prostě už si dokážou jít za svým.
Na druhou stranu je otázkou, zda, řekněme, ten model chování, do kterého byla žena dříve nucena, není současnýma holkama opuštěn příliš násilně.
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 11.2.2005 > Emmet_RAY> Sebevědomí možná, ale poznat podle tohodlenc vyrovnanost? Metafyzika... Model chování, jistě do některýho jsou lidi nucený, ale paušálně bych to nebral, každej se nakonec chová dost sám podle sebe. Násilně - hm, vskutku mám občas počit, že je to trochu křeč, takovej jeden z projevů hysterie.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > Lei> no vyrovnanost ne - to jsem napsal blbě


a osobně - pro mne takovéto holky dost ztrácí na erotickém náboji
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 11.2.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 11.2.2005 >

Je to zajímavá exkurze, ale zase záleží, v jakých vodách lovíš, s Ostravou bych to nespojovala už vůbec, protože tam bydlí (zhruba v tomhle věku) třeba: moje neteř, moje dcera, o sexu mluvíme otevřeně, ale ne takhle.

 

Nechci být přezíravá, ale tyhle dívky poznáš třeba i v naší knihovně, kdy si mezi regály vykládají o tom posledním tahu, a o tom, který je teprve čeká, o otci mluví jako o fotrovi, doufají, že matka nebude mít zase pindy, tvář plnou beďáků zamejkapovanou silnou vrstvou,  velice špatnou češtinou knihovnici žádají o tu knížku o tom chlapovi, co byl na tom ostrově ztroskotaný, a koukají na ni jak na psí hovínko, protože nemá vlasy s červenými konečky a neváží 45 kg.

 

 


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > ouvej> jasně že tam žádný výrazná spojitost s Ostravou není
něteré ty citované holky jsou úplně z jinama

a neříkám že jsou takové všechny holky, jen mám pocit že v současné době je jich zatraceně dost

a když vidím ty letošní čtrnáctky, tak mám pocit že je to mnohem horší než před pár lety - že se to pořád radikalizuje

i to co popisuješ - holky v knihovně- prostě mi takové chování u holek přijde jako totálně zastydlá puberta a nebo holt nedostatek inteligence
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 11.2.2005 > Emmet_RAY> 

Jo, svědčí to o inteligenci, a tím dávám najevo, že se domnívám, že podobné výroky padají z úst spíš těchto dívek. Taky v určitém prostředí je to trochu epidemické, tahle obnažená sprosťárna.

 

Ale co vím, třeba už jsem tak daleko věkově, že nejsem schopna hodnotit objektivně.

 

Mému synovi bude 21, a ten údiv nad dnešními čtrnáct - patnáctiletými je nezměrný. Říká, že má pocit, že nejde o rozdíl pár let - ale o rozdíl přímo generační.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > ouvej> no ale zase pozor.. tohle nejsou holky ze sorty jakou ty popisuješ

povětšinou studentky na vysoké či jazykových liceí a podobně

a vypadají taky celkem k světu

proto mě to vedlo k zamyšlení

další věc je jak se ženské chovají jenom mezi sebou
já musím říct, že některé sedánky v obsazení Já + deset spolužaček byly dost děsivé..
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 11.2.2005 >

Jo, ale mimochodem, když mi bylo asi třináct, zhlídla jsem se v takové trochu drsnější spolužačce, kterou jsem nezměrně obdivovala, a vím, že jsem od ní pochytila takové velice vulgární gesto doprovázené slovy: "takového lofase", v bezměrné naivitě jsem to použila před matkou, a chytla jsem takovou, že druhou jsem chytla o futra. Co jsem to předváděla jsem pochopila až o mnoho mnoho let později. Já bejvala zabržděná.

 

Tím chci zdůraznit tu nakažlivost téhle mluvy, ze které se mohou (ale nemusí) tyhle dívky dostat.


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 11.2.2005 > V tom případě platí to, co jsem napsala předtím, zřejmě jsem tak stará, že jsem zcela mimo a nepřísluší mi o tomhle tématu diskutovat.
<reagovat 
Lei (Občasný) - 11.2.2005 > To je zajámavý, já jsem se v bližším svém okolí s ničím takovým nesetkal, ale tak nějak veřejně samozřejmě. Taky mám pocit, že Emmet si vybírá:-))Ale taky to radši nebudu pitvat, páč je mi 24 a má pocit, že ty o pár let mladší jsou jak z Marsu. Dědek jsem, zapšklej jeden...:-))
<reagovat 
Lei (Občasný) - 11.2.2005 > A jinak co se týče tý přitažlivosti, tak o tom není sporu.
<reagovat 
čaro (Občasný) - 11.2.2005 > Zajímavá sociologická práce, pokračuj v tom do konce života...
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 11.2.2005 >

vicemene viz Lian...

ps A ja hlupak jednomu chlapikovi v Amstrdamu na namesti vysvetlovala, ze kdyz holce jako druhou otazku (hned po jmene) polozi "do you like sex" tak v CR dostane s nejvetsi pravdepodobnosti pres usmev... sem mela rict, at jde do Ostravy.... Jo jo, jsem jen devce z venkova


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > Quotidiana> já teda znám chlapa, který ženské "balí" takto

- prostě na diskotéce oslovuje ty co se mu líbí s otázkou, zda si s ním nepůjde někam zasexovat

většinou sice dostane docela velké kapky, ale občas se najde holka, které jít takhle rovnou na věc nevadí

ten poměr může být tak 1:2O
<reagovat 
 ztratila (Občasný) - 11.2.2005 > Emmet_RAY> 

O té taktice viz http://www.noise.cz/kamiljasmin track Disko:))

 

Jinak mi to připomíná jakousi třeskutou parodii  na ten film Pornografický vztah:) A připomnělo mi to jednoho znamýho kamaráda, o kterým se říká, že je prasák... Určitě to není nudný, ale naruby se z toho neobrátím


Body: 4
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 11.2.2005 > Emmete, já nevím, ale..to je próza?:-)) Pár výroků bez ladu a skladu?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > BlueSky> eh jak bez Ladu a skladu?

to pořadí výroků má svou logiku

a tu otázku to, krom toho že je to vtipné, skutečně pokládá

v citátech by to vyšumělo a do blbůstek jsem to nakonec nedal, protože mi šlo o rozumnou diskuzi pod příspěvkem

a té se mi i dostalo, takže jsem spokojený

a snad se nemusí furt věčně škatulkovat
<reagovat 
Probuzená (Občasný) - 11.2.2005 > ježkovy voči... děláš si srandu?.je to trapné..
<reagovat 
Probuzená (Občasný) - 11.2.2005 > holíš se?:))))))))))))))))
<reagovat 
Adina (Občasný) - 11.2.2005 > Kam to s tou mládeží dojde?
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 11.2.2005 > chachacha!!! kdepak prcičky :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 11.2.2005 > Nic nového pod sluncem :-). Dřív se to jen dávalo v nóblovějším obalu pro vyšší společnost... ale mezi chudinou a nižšími třídami to vypadalo úplně stejně :-))).
<reagovat 
tomash (Občasný) - 11.2.2005 > jj, hlásim z terénu, že mezi pražskou chudinou nic neobvyklého:)
Body: 5
<reagovat 
hrbol (Občasný) - 12.2.2005 > neříkám, že to stojí úplně za hovno, ale od tebe mi to nesedí, možná vtip?
<reagovat 
RottingZERO (Občasný) - 12.2.2005 > Tady se už oslavuje Valentýn.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 12.2.2005 > Podle mě je většina těch výroků jadrná, nikoli sprostá.
Body: 5
<reagovat 
RUDDY (Občasný) - 12.2.2005 > Co na tom chceš hlouběji kritizovat? Na některé výroky jsem už skoro zapomněl! :-) Zdravím.
Body: 4
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 12.2.2005 > RUDDY> kritizovat nic - mi si tady spíš teď povídáme o tom jaká jsou ženské vulgární prasata a tak :-))

taky zdravím
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 12.2.2005 > Tolik keců, když to bylo již sepsáno čtyřmi řádky

"Je šťasten ten kdo v bludu žije
a nedozví se ani v stáří
že svět se točí kolem pyje
a místo slunce kunda září"
(J.H. Krchovský, volná citace, jsem línej jít do knihovny)

Ale já stále naivně věřím, že z kundo-kozích rozhovorů se vnitřní vyrovnanost, ba ani velké sebevědomí vyčíst nedá :o)
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 11.2.2005 >

je iluzí domnívat se, že tyhle výroky jsou jen záležitostí dívek kolem dvacítky:-)

 

nedávný rozhovor s mou kamarádkou. inteligentní holkou, se kterou si mám co říct a je s ní legrace. při prohlížení fotografiií.

 

ona: a tohle je složka moji milenci (otevírá obálku). všechny znáš.

já:ty si vedeš kartotéku?:-)

ona: ale ne, oni mi vždycky dali fotku, tak jsem nedávno poklízela a udělala si pořádek.

já: hustý.

ona: proč? jé, hele, Martin, toho si pamatuješ, ne? hasič. psí vejška, ale jinak, v posteli... dokonalej. akorát, když jsem ho kouřila, tak jsem prostě nemohla polykat.

já:proč?

ona:měl semeno jak hrudky tvarohu, bylo to hnusný.

já: chápu.

ona: a tady, Novotný. von jako Pavel nebyl špatnej, ale moc aktivní, než jsem přišla z práce domů, tak mi v bytě vyměnil všechny žárovky, mně prostě vadilo, že dělá věci, aniž by se mě předtím optal.

já: mně přijde horší to, že s náma chodil do třídy a jezdil do školy v přírodě.

ona:nojo no, to život někdy přinese, stejně jsem s ním nevydržela.

já: a co v posteli?

ona: udělal mě, jestli myslíš tohleto.

 

pokračování....

 

ona:a tadyhle Havelka, šukal jak králík, zbyl mi po něm jen tehle hrneček(ukazuje směrem k vitríně) z růžového porcelánu.

 

to be continued...

 

 


<reagovat 
 ztratila (Občasný) - 11.2.2005 > blondýna> 

To mi připomíná, jak jsem byla asi měsíc čerstvě v práci a ráno se obřadně pilo kafe a vedly řeči a já byla ještě hodně vyjukaná a tak po ránu všichni byli ještě rozespalí a četli noviny a já došla, pozdravila, uvařila konev čaje, sedla a pan údržbář, 70 let, prohodil: "Tak jsem se v pátek koukal na to Peříčko... Jako náhodou jo... Se na to jinak..." A pak tam velmi podrobně, technickým jazykem popisoval soupeření dvou slečen, která bude spát najednou s větším počtem mužů - výsledek byl asi 32:8 a on to vykládal naprosto fascinujícím způsobem, ne jako chlípnej stařec, aůe naprosto technicky, věcně, se zaujetím pro detail... jako by mluvil o šroubkách... A pořád to prokládal refrénem: Jako králíci, úplně jako králíci -

To dostali kolegové jeden záchvat smíchu a druhej, když koukli na mě, jak ho s hrůzou sleduju:))))


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > blondýna> podařilo se ti popsat to, proč se ženských svým způsobem někdy děsím

protože představa že o mě nějaká bude tímto stylem mluvit.. :-/

když mám pocit, že nějaká by k tomu mohla mít sklony, tak s ní radši ani nic nezkouším

a doufám, že takové nejsou všechny ;-))
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 11.2.2005 > Emmet_RAY> Tak mě napadlo - a jak chlapi mluví o ženských? Jen se ptám....nerejpu ;)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 11.2.2005 > Emmet_RAY> Řeks to velmi přesně:-)
<reagovat 
 ztratila (Občasný) - 11.2.2005 > Emmet_RAY> 

Tak to mi zase jo, jednu dobu jsme vytvořili takovou smíšenou trojici a mluvili jsme najednou o sexu/kostkovaných košilích/čaji/práškách na hlavu/psech/jídle/vztazích/lásce. Bohužel když do tý symbiózy vstoupil někdo další, vycházeli jsme z toho jako úchylové:)))

 

Ale upřímně třeba já takhle s kam. nemluvím. My spíš rozdíráme a tak, po holčičím způsobu, to, cos nahoře nahodil mi spíš připomnělo krásnej obrat, co mi jeden krásnej člověk nedávno řekl: Mám ti to říct tak, abys to unesla, nebo jako se bavíme s klukama v hospodě...?:)))

Ovšem je zajímavý, že to všichni berou autenticky a absolutně neřeší nějaký literárno, u tohohle příspěvku. Jestli je raqfinovanej nebo nebo co.. Respektive není to to hlavní. Adi. A přitom ta forma je hodně zajímavá.     


<reagovat 
 yossarian (Občasný) - 12.2.2005 > Emmet_RAY> Vždy mě pobaví, kolik lidí se zůčastní jakékoliv banální diskuze, pokud je jejím předmětem sex.Podivovat se nad slovníkem dvacetiletých ženských? Copak žijete na Marsu? Dokonce to spojovat se vzděláním, bydlištěm, sebeprosazováním....To snad ne!!Přátelé, píše se rok 2005.
Emmet RAY, pokud budeš šukat pravidelně a z chutí, ubyde ti spousta otázek.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > Zviřátko> takhle fakt ne;

jako nikdy se to nedá zobecnit, ale většinou nerozebírají s kamarády u piva čí a čí holka si holí píču a která při kouření polyká a která ne


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > Ztratila> rafinovaný je;
ale mělo to svůj důvod a proto se tady ta rafinovanost neprobírá
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 12.2.2005 > v trojstupu do gazu.
<reagovat 
krtek (Občasný) - 13.2.2005 >

Jak se liší výroky od výronů? Nijak, obojí už nelze vzíti zpět.

Znal jsem jednoho vedoucího samoobsluhy (a to už je třicet let )

a ten se taky zákaznic ptal otevřeně.Tvrdil, že mu to vychází tak na

30 procent.A když po aktu přihodil jatýrka, tak časem vylezl až na

50 procent.


Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 13.2.2005 > Tolik keců, když to bylo již sepsáno čtyřmi řádky

"Je šťasten ten kdo v bludu žije
a nedozví se ani v stáří
že svět se točí kolem pyje
a místo slunce kunda září"
(J.H. Krchovský, volná citace, jsem línej jít do knihovny)

Ale já stále naivně věřím, že z kundo-kozích rozhovorů se vnitřní vyrovnanost, ba ani velké sebevědomí vyčíst nedá :o)

<reagovat 
Rambonaut (Občasný) - 14.2.2005 >

Jen tak pro info: kdo je Nika 19??

v rámci utajenosti to můžeš nějak zaobalit, já to pochopím...teda poku je to žena, kterou znám


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.2.2005 > Rambonaut> jméno "Nika" bylo vytvořeno zkracováním a 19 už jí dávno není.. a znáš ji - koneckonců ocucával ses s její třináctiletou sestrou v hospodě plné lidí ;-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter