Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Snowboarding Czech cup 1 z kolekce sport
Autor: heep (Občasný) - publikováno 19.2.2005 (16:27:35)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
xmark (Občasný) - 19.2.2005 > Vypadá to divně. Když mě sestra fotila, taky jsem byl na 80 % fotek zezadu, ale přesto bych závodníkovi raději viděl do obličeje.
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 19.2.2005 > xmark> souhlas
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 20.2.2005 > No tak me to zas tak spatny neprijde, jediny co mi vadi je ten orez, ale jinak se mi libi.
Body: 5
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 19.2.2005 > z názvu jsem usuzoval na reportáž, ale pak koukám na jedinou fotku, takže hodnotím přísnějc
H:nelíbí barvy(ač nemůžeš za oblečení jiných), ořez, kompozice (pokud lze při pohybu mluvit o nějaké přípravě), je to spíš jedna z těch fotek na podložky pod myš, ale ne moc prodejná - sorry, příště to bude snad lepší
Body: 2
<reagovat 
 heep (Občasný) - 19.2.2005 > Tony Sawer> Nemohu tady dát sto fotek z dnešních závodů.... Dovolí mi to jen jednu... Tak jsem vybral tuthle momentku.... Nechápu jak mohu při zachycení pádu hovořit o nějaké přípravě? To mi nebere hlava.... Za další nedělám to pro prodejnost.
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 19.2.2005 > heep> Jde jich vložit víc. Třeba tak, že dáš !vložit příspěvek (nikoli foto) a pak tam postupně sypeš jeden za druhým. Viz třeba můj příspěvek Ondekoza.
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 19.2.2005 > heep> Strážce majáku ti už na část odpověděl, já dokončím zbytek. Netvrdím že při zachycení pádu se hovoří o přípravě, ale ani tak tomé hodnocení nezmění, neb pád byl prostě zachycen špatně. A k podejnosti - fotka aby byla prodejná musí být taky dobrá, ale pokud tahle není prodejná(jak sám tvrdíš), tak asi ani není dobrá - proč to tedy děláš? pro radost? pokud jo, tak i tak přeci musíš mít kritérium kvality, které dělá prodejnost
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 20.2.2005 > heep> Příprava je důležitá, bez ní se dobrý sportovní snímek obvykle nepodaří.
1. technika
Chce to výkonný teleobjektiv s rychlým autofokusem, rychlou závěrku, citlivé médium. A foťák schopný pálit minimálně tak 3 snímky za sekundu, čím víc, tím líp.
2. výběr místa
Ve fotbale okolí branek, ve snowboardu asi pod skokánky, v ostrých zatáčkách atp. Když budeš sledovat sportovní přenosy, zjistíš, že profíci se obvykle srotí v jednom chumlu - prostě si vyberou nejlepší místo.
3. focení
Radil bych trochu širší záběr, ořezávat se dá vždycky, v klidu a teple, a je to lepší než tam třeba nemít špičku prkna. Krátký čas pro zmrazení okamžiku, nebo experimentovat se sledováním objektu a delším časem pro dynamické snímky. A používat sekvenční snímání, o tom už byla řeč v technice.
<reagovat 
 heep (Občasný) - 19.2.2005 > Strážce_majáku> Oka.... Díky za radu
<reagovat 
 heep (Občasný) - 19.2.2005 > Tony Sawer> Některé věci se prostě věř nevěř, pro peníze nedělají... no a v mém případě focení je jen zálibá a velká a vůbec mi nejde o peníze. Nemám a asi jsi to špatně pochopil, nic proti kritice. Ta člověka většinou posouvá dál. Vím co na té fotce je dobře a co špatně. Vím co jsem s ní provedl a proč zrovna takhle. Ale myslím si, že Ty odborník nejsi. Už jsem něco nafotil a v moha případech si netroufám ostatní hodnotit. No a když jsem koukl do tvého portfólia, tak jsem to rovnou zabalil, protože to je mimo mou mísu.
<reagovat 
 heep (Občasný) - 20.2.2005 > xmark> Tak technika:
CANON EOS 20 D, objektiv CANON LENS EF70-200 f2,8 IS, jestli víš co je tohle za nářadí tak snad nemusím už dále hovořit..... Jediný problém není ořez fotky, vůbec jsem jí neřezal, je to přesně tak jak jsem to odpálil. Fakt je, že mi tam opravdu kousek toho prkna chybí, ale dal jsem tady tuhle fotku právě pro zachycení toho momentu. Jiný problem byl, že bylo hodně pod mrakem a světlo nula, nula nic.
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 19.2.2005 > heep> jo, v tom máš pravdu, oba jsme asi z jiné mísy, ale s tou komerčností jsi to blbě pochopil, myslím - ač to snad bylo jasně popsáno

a věř nevěř i na názorech z jiné mísy něco je, ale co ti budu povídat

ještě tohle: netvrdil jsem, že tvé předcházející fotky jsou špatné! Některé se vážně povedly, a některé ne, takže se nesnaž působit jako všeznalý a neomylný. Já se vážně snažil vyčíst z téhlé fotky co nejvíce! Ale ať jsem dělal, co jsem dělal, dal jsem nakonec dvojku. Ostatně, čas ukáže, chtělo by to ještě hodnocení někoho, koho uznáváš. Třeba se ukáže, že se pletu - v tom případě se ti nesmírně omlouvám - v opačném případě, však víš co...
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 20.2.2005 > heep> Proto píšu, že je lepší toho vzít víc a pak to v klidu oříznout - ale sám s tím mívám taky problémy.
A k tomu momentu - kdybys to nenapsal, tak nepoznám, že ten borec padá. EOS 20 D umí, tuším, 5 fps, takže to možná chtělo chvilku podržet spoušť, až to bude zřetelnější...
<reagovat 
 čtenář Cudla - 21.2.2005 > heep> Kup si D 30 ....
<reagovat 
Mira (Občasný) - 21.2.2005 > líbí barvy,líbí kompozice...nevnímám jako momentku,trochu reklamní fotky
Body: 5
<reagovat 
Andiiik (Občasný) - 6.3.2005 > Chybky tam jsou, ale přesto se mi to líbí...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 (27) 28 29 30 31 32 33 34 37 38
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter