Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Military..... z kolekce sport
Autor: heep (Občasný) - publikováno 8.4.2005 (14:06:08)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 8.4.2005 > Ten kůň s jezdkyní je fantastický. Kdyby se tak ještě dal odstranit ten dům a ta zelená ohavnost, to by bylo. Ale je to stejně perfektní fotka.
Body: 5
<reagovat 
net (Občasný) - 8.4.2005 >

zachytit pohyb kvalitně, to je umění, pěkné foto


Body: 5
<reagovat 
Wolficzek (Občasný) - 8.4.2005 > Jojo ... fajn.
Body: 5
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 9.4.2005 > Sportovní mód na foťáku dělá divy ;o) ale je to fakt hustá fotka... akorát mi příde že je to trošičku mázlý hlavně Martina (?) má mázlej obličej... ale jinak...
Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 10.4.2005 > Technicky zvládnutá nuda. Koukni na koně S.P.
Body: 5
<reagovat 
 heep (Občasný) - 11.4.2005 > Minerva> No tak to nevím, jestli military je nuda.... Asi tomu rozumíš. Co se týká této fotografie, vznikla jako jiné z této serie především pro sportovně orientované koňské časopisy a proto jsem jí dal do rubriky sport. Tenhle typ fotky má svá určitá pevné pravidla. Rozhodně to není umělecká fotografie....
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 11.4.2005 > heep> Military je patrně jakýsi druh ježdění na kobylách, o tom nic nevím. Nudná je ta fotka, ale tvá připomínka rubriky to staví do úplně jiného světla. Rubriky Sport jsem si nevšiml, pak je to ovšem něco dočista jiného. Koník je vskutku pěkně k rozpoznání. Měním hodnocení.
<reagovat 
 heep (Občasný) - 11.4.2005 > Minerva> Jo jezdí se při tom na koních... Koních proto, že tento výraz obsahuje obojí pohlaví - koně i kobylu. Mimochodem pak se ještě dělí koně - hřebce a valachy. No a to hlavní - military je závod, při kterém se skáče přez pevné překážky. Pevná překážka je taková, které při kontaktu koně s ní neuhne. Co to znamená když neuhne je asi jasné. Je v tom tolik adrenalínu kolik jen může být.... Jo a nejsem koňař, vyznávám úplně jiné druhy sportu.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 12.4.2005 > heep> Hehe, to se mi líbí, rovnou do zdi by ti koně mohli skákat. Asi se někdy půjdu podívat. Nemám rád koně.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 (32) 33 34 37 38
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter