Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Problém bolesti
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.5.2002 (10:09:44)


čtenář Slunce - 29.5.2002 > nerozumíš tomu, nechápeš to... a jestli k tomu budeš stále používat mysl a myšlenky a ne tvoji duši, nikdy to nepochopíš.. a až to pochopíš, že se to nedá pochopit, tak ti konečně svitne... navíc... nejsi ke mně upřímný.. ani k sobě ne... slyšíš to, co slyšet chceš, romane... a tvůj bůh JE TAKOVÝ, JAKO JSI TY, to si uvědom... a ještě jedna věc... přečti si to po mně znovu. navíc... co znamená tvrzení: "Bůh si dobře ohlídal, co v bibli je. Má na to, to snad víš."? Copak ti nedochází, že on NEPOTŘEBUJE (od slova potřeba, ve smyslu, že nemá potřeby) něco hlídat? Dal nám svobodu... a prostě NEPOTŘEBUJE, aby v Bibli to bylo napsáno jinak... už chápeš? Když ji správně pochopíš, pak má tato kniha smysl. Jestli ne, tak také, ale takový, že budeš pořád zakopávat na jednom místě, než ti svitne. Uvědom si, že tebou zmítají tvoje PŘEDSTAVY o všem, i o bohu.. a že díky nim je to, co je.. a také cítíš to, co cítíš.. další věc.. že bůh prostě NEMÁ POTŘEBY ... a že tím, že se budeš donekonečna vymlouvat z pravdy ti nepomůže.. a to ani tím, že přerušíš něco, o čem JSI PŘESVĚDČEN, že je správné (mimochodem, proto to správné je - ale pro tebe)... a ještě na závěr si uvědom, že tvoje pravda NIKDY nebude stejná jako pravda druhých.. a také to, že to neznamená, že je HORŠÍ NEBO LEPŠÍ, stejně jako cokoli, co je... nýbrž to, že je prostě JINÁ. ... tak, teď si to přečti znovu. Až si to přečteš svojí duší, tak to pochopíš. A svitne ti. A pak taky přijdeš na to, že zakopáváš o tyhle názory všude kolem sebe... a ty to stále nevidíš, ale budeš narážet na jiný názor pořád, dokud si to neuvědomíš. TVOŘÍŠ!!! SI TO SÁM, protože ty sám jsi bohem a jsi vším, co jest. Můžeš si vybrat, čím budeš a v jaké míře se necháš pohltit iluzí... tím prožíváš sám sebe, Bože. A vše, co se ti dostává do ruky nevytvořili druzí, vytvořil sis to sám, Bože. A vše, co cítíš, cítíš proto, že sis to vytvořil sám, ty jsi totiž Bůh, ty jsi totiž vším.. a nic jiného než ty není, protože existuje pouze celek. (Bojíš se zodpovědnosti?) Rozumíš mi? Není nic jiného než mě:-) Už chápeš? Jsi tvůrcem, tak za to vezmi zodpovědnost, hm?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter