Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Problém bolesti
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.5.2002 (10:09:44)


romann (Občasný) - 30.5.2002 > slunce píše lépe, ale opravdu jí nerozumím. Jsem sice Bůh, ale zablokovaný, sice uměle, ale zablokovaný a námahou a oklikami hledám cestu zpět. To je také správně. Tvá řeč je romantická v tom, že Boha nezajímá bible. Zajímá, kdybys s Ním o tom hovořila a ty to umíš, věděla bys to. O svobodě se také nedá moc mluvit, nikde v bibli o tom není ani slovo. Máme jen hledat cestu zpět do Království nebeského, to je tam. S pomocí Boha, člověk ho sám nenajde. Zdůraznovat slovo NEPOTREBUJE také neplatí, On je za nás odpovědný, on nás stvořil. On nás potřebuje, jsme tu kvůli Němu, ne On kvůli nám. I to je v bibli. Bůh že nemá potřeby, jak to? Copak jsi to v meditacích neprožila? Já mnohokrát až mě to bralo dech. On právě má potřeby, neustále Tvoří, hraje si, přemýšlí o sobě, prožívá Se. On tvoří karmu.všem. To ty máš představy o Bohu, já mám za sebou desítky meditací, i mí přátelé, a jsou v tomto jednotné. Stvoření je vlastně dokonale matematicky vyvážená koule, vše spojeno se Vším, ale to je už ezoterika. Netvrdím, že už vím vše, to je ještě daleko, asi 30 životů, ale ani ty nejsi osvícena, tak snadné to prostě není. Svět lidí je přeplněn iluzemi všeho druhu, i ty mají svojí cenu, ale platí všechny, ale Bůh má své a to rozhoduje. Nemůžeme a nesmíme si hrát na Boha. Ai náš pes si nemůže hrát na člověka, to by vypadalo směšně.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter