Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Problém bolesti
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.5.2002 (10:09:44)


čtenář coda - 30.5.2002 > Zapomněl jsem se předtím podepsat. Podklad svých názorů beru tam, kde bys rád bral i ty, z meditací a chan. výuky od B. mistrů, tedy čistších zdrojů. Tedy hovořím i prožívám, pak nemusím nálepkovat nic svými dojmy a moudry. Máš kamaráde asi komplex z tvého otce, protože se s klidem bez hulákání a sebeponižování s sebetrýzněním, bez nálepkování dostal asi nejspíš dál než ty, jeho syn, který by svého Otce rád přerost, jak to někdy bývá, ale zatím je to jen dětský sen, který ti ani já ani Já nejspíš nepotvrdí, protože není zapotřebí si něco nalhávat , nikdy, to si uvědom. Spodek musíš tvarovat sám, augiášovy stáje za tebe tvůj vlastní psychodelickýorgasmus ani nikdo z vyšších zdrojů čistit nebude :-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter