Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Problém bolesti
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.5.2002 (10:09:44)


čtenář coda - 3.6.2002 > Díky Slunce za odpověď. Jestli to je tak jak jsem to z tvé odpovědi pochopil, bylo by to asi dobré. Pokud se člověk očistí, může se cítit a skutečně je blíže určité bytosti, ideálu. V Duchu je dobré i horší, Otce mám již jako samé dobro i Krista, ale já jako jedinec, celek napůl oddělený z jednoty, nemám většinu času takovou čistotu a vhled jako tyt předobrazy, nejspíš mám dost částí poněkud zlobivích, nevím jestli to mám navíc nebo jsou spíše nevychované. Romane, jsem rád že mi to nemáš zazlé :-). Já ti to zazlé trochu mám, tvá hra se mi nelíbí, myslím že je nebezpečná pro ostatní hráče, kteří by se řídili tvými pozorováními. Ale co si kdo navaří, sám si sní, tedy máš právo si dělat co chceš, i to špatné se může v určitých případech stát dobrým, pokud je hráč ještě ve hře,...tak se drž :-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter