Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Problém bolesti
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.5.2002 (10:09:44)


romann (Občasný) - 3.6.2002 > rozdíl mezi bolestí a extází je ohromný. Zažil jsem obé mnohokrát a hodně silně. Mě prostě tvé řeči připadají stále jako pohádka, i když je populární, mě připadá lživá. Bolest a radost jsou pocity, kterými nás Bůh vychovává. Není vše totéž, černá není bílá, to se nedá popřít, ale patří to do celku. Není jedno bez druhého, ale není to totéž. Dobrý čin není totéž co zločin. Duality jsou věčné, nutné. Ale už končím, k ničemu to nevede, dělej si co chceš, život je hlavní argument, uvidíš časem ty i já, kde je pravda. Milos mel skupinovou meditaci, rikal mi, ze prozival nirvanu, Boha, jak tvori. Extaze Krasy a Dokonalosti projevu v bezcasem prostoru. Hraje si s energiemi, sklada si je a prohlizi si svuj Vysledek. Lide nezaziji ani setinu toho krasneho pocitu. Mame se nac tesit, zit v Bohu. Kdyz vysel z meditace, zcela jinak vnimal realitu, s nadhledem. Telo uz neni zatez. Lidstvo je jen zlomek Jeho Zlomku.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter