Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dotyky
Autor: ariel (Občasný) - publikováno 19.3.2008 (09:42:28)


 ariel (Občasný) - 21.3.2008 > jafa> 

zámek se nenastavuje. můj zámek se rozhodně nenastavuje, už protože za to nedostávám zaplaceno.

 

myslím, že wandalky se "dotklo" to téma násilí, podobně jako tebe. máte za sebeou nějaké zkušenosti, které vás vedou k tomu, abyste tento můj text (ať už dobrý, nebo špatný), a vůbec mé chování vnímali určitým specifickým způsobem. dovolím si tu mezi Vámi udělat rovnítko, i když Vás nevnímám jako stejné, přirozeně.

 

wandalka mi napsala, že má možnost psát mi jakékoli komentáře. a já mám možnost jí jakkoli odpovědět. komunikace neexistuje díky pravidlům, které si máme osvojit jako na vojenském výcviku, ale díky pravidlům, která se rodí v každém okamžiku z našich omylů, našich citů a naší trapnosti. tedy já trapný jsem, a je to pro mě jedna z opor, díky níž si můžu vážit sama sebe kvůli sobě.

 

jinak tohle co tu probíhá mezi jafou a arielem je spíš takový chuchvalec... o nějakém "už rozumění" nemůže být podle mě ani řeči.  spíš je tam něco z ohledů dovolit tomu druhému říkat věci, které bolí. ale myslím, že ty přitom obviňuješ trochu víc než já, a já zase víc tínám. každý se brání, jak umí...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ariel
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter