Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jsme s Romanem ve při
Autor: Matoušek (Občasný) - publikováno 7.5.2002 (00:40:01)


egon (Občasný) - 8.6.2002 > Hehehe, Matousek Matousek ... ty taky bojujes proti Romannovi ? :)


1, "Ježíš se narodil v Betlémě a ne v Athénách" A neni to jedno ? :)

2, "... proč by měly jeho prožitky mít nutně božský původ. " Jaky jiny puvod znas ? Existuje snad i neco nad bohem, nebo na jeho urovni ? :) ( za búh dosaď klidne neco, co se již nedá delit směrem nahoru = život, vesmir, láska ... )

3, " ... že nadpřirozené jevy provázející téma channellingu nejsou od Ďábla? " Kdo co hledá, to i nacházi ... stejnej rozpor v pozorovaní, třeba jako v hledaní základních struktur hmoty pomocí urychlovače. Pozorovatel dojde na urcitou mez, kde již silně ovlivnuje pozorované a tudíž nelze jít hlouběji.

Každý si musí sám najít co mu delá dobře a co ne, ale pozor pro jinou osobu to již platit nemusí. Třeba co ty pokládáš za Ďábelské nemusí být pro jiného stejne odporné a může to i třeba milovat. To bys ale mel vedet Matousku ! :o) Nesnaž se vnucovat lidem objektivní pravdu, protože neexistuje. ( to platí i pro mě, takže rychle radši končím s tím poučováním )

Stejný princip a stejná otazka : "Celé se to rozšířilo mojí otázkou, jaký je Romanův názor na Ďábla "

Doporučoval bych ti studium tohodle materialu, i když je to poměrne náročné : Jung.htm

4, "proč takové texty už v samotné Bibli nejsou ..." Proč nejsou v době ledové auta ? Proč neni ve feudalismu demokracie ? Proč ? Protože čas neni ! :o)

5, "Ne vše se dá napsat a ne vše se dá lidem vnutit. Měnění srdcí je práce Boží. " Všecho je jen vibraci boha ( slovo, čas, prostor .... dokonce i tvá myšlenka o měnění srdcí :)
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli egon
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter