Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
metařovo nebeský blues (taky jedno)
Autor: Ondrej Kern (Občasný) - publikováno 6.5.2008 (00:18:21), v časopise 8.5.2008


 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 6.5.2008 > Lyryk> Já když jdu do Blues sklepa namátkou třeba na G. Vermelho (houslistka silně připomínající I Bittovou - vystupuje tuto neděli :o), tak taky neočekávám, že se mi dostane rozervaného projevu blůzmena, který se ráno probudil, nebudu tam pít vodu z Misssissipi a rozpouštět si v ní cukrovou třtinu, přestože by tomu název podniku odpovídal. Tady to vnímám podobně - to blues v názvu je nejspíš jen odkaz. Co se mi líbilo, bez ohledu na název je tohle: pamatuješ, jak nám v LA Wieweg povidal jakým způsobem si při psaní některého z veleúspěšných románů nejprve detailně vystaví charakteristiky všech hrdinů a pak podle toho jejich ústy promlouvá. Osobně mi přijde, že se mu to moc nedaří. A naopak mám dojem, že OK se tady podařilo bezvadně promluvit ústy metaře (myslím toho pravého, co nic jiného vlastně ani dělat nemůže, ne toho, jak to dříve dělali za trest), aniž by si tu charakteristiku hrdiny před tím vypracoval :o)
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli šedé
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter