Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vanilkové nebe
Autor: Tina (Občasný) - publikováno 8.2.2002 (21:46:13), v časopise 11.2.2002


Kajman (Občasný) - 25.8.2002 >

No, tak po šesti měsících jsem si to konečně půjčil na DVD a dohnal rest. A výsledek. No, já nevím, rozhodně mě to nezklamalo, jak jsem v obavách čekal, přeci jen Cruise není nijak oslnivý herec, ač mi je ho skoro líto, jak ho nikdo nemá rád, třeba v Magnólii byl skvělý.

Podobnost s Lynchem tady je zcela jasně, ač je pravda, že vyznívá tak nějak vykalkulovaně, kdežto u Lynche je to na dřeň, jaksi přirozeně, ale to neznamená, že by Vanilkové nebe bylo správné odzívat. Mě se suma sumárum spíše líbilo, Penelope je skutečně svým způsobem kouzelná (dokonce se mi tu noc po filmu o ní zdálo, sakulajdá, ač jsem si před tím podle fotek říkal, co na ní všichni mají) a ona postupná větší a větší zamotanost a zmatenost je napínavá. Jen bych se obešel bez posledních dvou sekund, kdy se ozve "Davide, otevři oči"... Nebýt toho, mohl si člověk sá myslet cokoliv, nakonec třeba i to, že skutečně šlo o spiknutí proti němu atd., nakonec jeden neví. To s tou firmou na hybernaci a oživování tedy fakt až moc upomínalo na Total Recall, to je fakt... Ale jak říkám - spíše líbilo, než ne!


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kajman
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter