Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Překlady
 > Překlady
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Příroda
Autor: anae (Občasný) - publikováno 29.3.2009 (00:38:56)


 Čtenář - 31.3.2009 > anae> Trubec je trubec. Blatný je s tím miláčkem dokonce vtipný. Nesnaž se mi podsouvat kraviny, nebo si budu myslet, že jsi kráva.

Ten text není "čistě cizojazyčný", to je ten fór. Tak se můžeš pokusit ten mix nahradit nějak jinak, nejspíš se ti to nepovede, ale jestli to chceš dělat pro úplné negramoty, pocvič se ve slovenštině, když cvičíš. Nebo vůbec pocvič mozek a najdi řešení.

Smysl Blatného textů z blázince moc nechápou ani jeho editoři, většinou ani nejsou schopni ze všech těch papírů poznat, kde nějaký text končí a kde začíná. Ty texty jsou vtipné, ale opravdu vtipné jsou v té jazykové skrumáži. Základním oučinkem ale stejně nejsou verše samy, ale "básnické gesto", čiré a bláznivé, úpornost, se kterou se Blatný učí mluvit a pojmenovávat. Ale co už.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter