Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Touha a přítomnost z kolekce Cesty duší
Autor: sibyla (Občasný) - publikováno 5.6.2009 (12:11:10)
další>


 Zeanddrich E. (Občasný) - 24.6.2009 > ed peo gers> "... -maličká rada, jestli dovolíš : -tak se jen neptej "skoro každým dnem", ale aktivně, vytrvale a intenzivně "hledej Boha" ... (( ... - neboť jak se říká, "... -"hledej, a nalezneš," ...-"pros, a bude Ti dáno", ...-"tluč, a bude Ti otevřeno"; ...-etc. )).

-Z Boží "strany" je "otevřeno" (( ...-téměř )) vždy; ... .

-A pak bude Ti "rázem" "jasný" i ten takzv. "Smysl života" ... (( -i když, bydlíš-li "trvaleji" na území Čech,(( ...- "prostě" v tom -díky železitému, od "Boha odřezávajícímu podloží"...(( ...-nebo také "jícnu ďáblově", dle mnoha senzibilů... )) prostoru takz. "české "kotliny" (( ... -jedná se ovšem nejspíše "jen" o kráter po dopadu "obrovského" železitého, tedy "marsovského" meteoritu... )) )) ))", uznávám, můžeš to mít "celé" o "dost" těžší, než je "obvyklé"; ... .

-Ale mimochodem, "zde", lidově řečeno "přímo pod nosem", na Totemu, máš "významnou" pomůcku -"... pro začátek"- úryvky z Kardeca (( ... -respektive z jeho rozhovorů s právě "nevtělenými" bytostmi ... )); viz: http://www.totem.cz/enda.php?c=226144&up=azRxpPD4K.P3k25878 . -Hodně štěstí přeji.
."
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zeanddrich E.
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 (5) 6 7
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter