Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Školka
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > Side> Díky, Side, já mám s vysušenejma inťoušema problémy odjakživa. Většinou mě jejich "inteligentní" hovory zdržovaly od jiné bohulibé činnosti. Mají ve zvyku se poslouchat, točit se v kolečku a nic nepochopit, protože oni jsou nejchytřejší. To jsem ale taky - nejchytřejší, ne? Když inťoušovi připomenu, kde stojí jeho problém, doruda se nasere a začne mě považovat za blbou. Tak nevím, čím všechny ty elitní chudáčky tak irituju, ale někdy mě to baví. Tolik k tomu.

Co se týká "umění" - myslím, že posuzovat by se mělo v první řadě dílo, pak teprve autor - že jsou moje obrázky obecně provokující, to vím, musím přiznat, že se kolikrát vlastně jenom bavím, jak někoho může něco takového přimět, aby mě začal poučovat jak malýho haranta, popřípadě, že to někoho "urazí". Denně je tu tolik děl, já mám ráda živo, tak se snažím, aby ty věci živé byly a taky že často jsou. Protože v jinejch kolonkách je mrtvo, u mě málokdy. Ale nemám v úmyslu tu setrvávat donekonečna, jak se mnoho místních elitářů bojí, taky doufám, že vypadnu a začnu se věnovat raději sexu.

Co se týká filosofie tvorby, nemám téměř žádnou, jen se snažím co nejpravdivěji zachycovat své různé náladičky. Že se to někdy někomu zamlouvá, mám radost. Odmítám tvořit "ve stylu", odmítám navazovat na proudy 20. století a spekulovat s estetickými formami, aby mi z toho vznikla nahnědlá sračka, která by se dala zařadit do roku 1936. Často si jen hraju, ironizuju. Jen já vím, kdy je to jen "funny" a kdy to zaznamenává něco, o čem vím jen já a myslím to vážně. Co zdejší svázané osobnosti často dráždí, je mé volné nakládání s kýčem. Ve škole už jsem si vyslechla tolik bezvýznamných keců o kýči, až jsem přišla na to, že je zbytečné se snažit ho úzkostně obcházet. Přesto ho řeším, i když nechci, hlavu bych si ukopla.

Co se týká školky - vždyť je to prča. ne?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aine
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter