Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konec zlého
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


 Aine (Občasný) - 10.7.2009 > čtenář> kristovanoho, takovýhle voly by měli strouhat do zmrzliny jako jseš ty. Vyrůstala jsem v čechách, odnarození a za to, že jsem chytrá, za to fakt nemůžu, asi mi to nebudeš věřit, ale já měla v devátý třídě samý jedničky proti svý vůli, dali mi ji i z tělocviku, prej aby mi to nekazili :-D v tom případě dělám provokativní věci - myslím výtvarně asi odmalička, protože tu někoho vytáčely i obrázky z mých čtrnácti let, kdy jsem proti společnosti ještě nic moc neměla a co se týká těch několika málo skutečných provokací, tam jsem zas až tak moc nevyváděla, jedině když se někdo projevuje jako debílek, na to nemám nervy to přecházet. koukám, když tady pořád řešíš ty otázky dospělosti, že tvý slaboduchý projevy jen tak mimichodem o nějaké duševním zodpovědném stádiu taky nevypovídají. reaguješ trošku jako odmítnutý ušák - neudělala jsem ti někde něco, nezranila jsem snad tvé jemné city?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aine
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter