Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
křiknout z okna, to utišit psy
Autor: paryb (Občasný) - publikováno 17.7.2009 (18:08:31)


whispermoonlite (Občasný) - 17.7.2009 > jako celek se mi to spíš líbí, chci říct, že si to ve mně vytvořilo místečko. několika veršům však nevěřím. "vrátil se//měl v ústech zaklíněné slovo" je moc na efekt. "dotkla se mne a zlomila světlo", posledním dvěma slovům se taky bráním. možná mi ještě dojdou, ale lámání světla na mě působí příliš univerzálně, nedokážu si to pevněji zapojit do zbytku. možná je vůbec zbytečný, rušivý to říct, tím by to mohlo bejt. ty rámovací verše, mimo kurzívu, u nich mi je jasný, že něco takovýho musí v tý basni bejt, i když roztáčení minut, předklánění tmy, to sou zas takový univerzální fragmenty, z nich se daj skládat kilometry polonudnejch textů. k tomu tady samozřejmě nedošlo. ovšem to jádro, tam, kde výraz směřuje k realismu, tam to pro mě zesiluje. mohli bychom pak diskutovat o nezbytnosti kontextu pro zvýraznění určitejch prvků, taky jedno vysvětlení.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli whispermoonlite
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter