Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zimní domy
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 7.10.2003 (09:35:35), v časopise 11.11.2003


ariel (Občasný) - 10.8.2009 >

zdá se mi, že u týhle básně je nebezpečí, že se bude líbit, ale nikdo vlastně nebude vědět proč.

 

když jsem si na ni vzpomínal, chtěl jsem napsat, že je v ní něco hebkýho i cizího jako v medvědí srsti. teď, když jsem se  kní vrátil,  už tak určitě nevím.

 

jsou texty na sebe upozorňují (někdy opulentním) umem a jiné zase (někdy příliš dojímavou) hloubkou výrazu. tenhle má styl (ve smyslu stylový oblečení, ne styl baroko, a styl gotika). Kelly to nadšení určitě věřím, ale mám dojem, že takovej stylovej text může přïtáhnout i hodně snobů. s čím ale moje teorie neladí , že těch déček je tady mnohem míň než jsem čekal.

 

jedno bych ale autorovi nerad upřel. koupil jsem si celkem tři sbírky od Totemáků a v jeho jediný jsem si poctivě četl. a zase třeba budu. celek se mi zdá více než suma jeho částí, na to bych byl pyšnej. ostatně tohle je mladší než sbírka?

 

asi mě potěšilo, že tě těší, že to skoldovi připomíná zimohrádek. mně to Wernische připomíná je trochu, jako by to bylo na stejný cestě, ale tohle mnohem dál do toho Finska. jsem spíš wernischovskej než finskej. nebo je tohle i na dětinského Wernische trochu zvrhlé.

 

tvá poznámka pod Alimřiným textem, že tě její poezie spíš míjí, mně zaskočila a říkal jsem si, že naše sádky jsou možná dál, než jsem si myslel. ale mně to nevadí.

 

hlavní jestli Alimra a já nejsme zvrhlíci :o))


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ariel
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter