Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
plavba řekou z kolekce řeky
Autor: anae (Občasný) - publikováno 22.8.2009 (22:10:04)


 whispermoonlite (Občasný) - 23.8.2009 > ariel> vlasy a proud, léto a objetí, přírodní líčení - "rybář podzim", to jsme četli. "zoubky slunce mi okusují ramena" - tohle se mi líbí, ale ti, kteří mě označují za obhájce kýče, by mě hodili do koše. no dobrá. takže tu nejde o objevování novejch postupů. ostatně vím, že je těžko to vyčítat tam, kde to nebylo záměrem. a proto jsem nakonec usoudil, že míra použitého a nového je tak akorát, protože to umožnilo vyjádřit nějaký prožitek, což mi v tomto textu přijde důležitější než objevování nového jazyka. ano, ano, když už kritik neví kudy kam, začne vyhrabávat strašáka recyklace.

jako vždy, je to věc nastavení. u každý básničky se dá najít něco, co tam není. a něco, co tam je. pak záleží, na co se pozorovatel víc soustředí. takže zde by mi mohlo vadit, že je to tak oble připomínající něco, obraznost vytažená z rezervoáru mnoha jinejch textů a zároveň jsem znovu držen na uzdě tím, jak je to přesný a jak to slouží významu. ale tohle je už hodně přísnej přístup k textu, kterej se sem snad ani nehodí. mně totiž stále přijde, že tu hodně uživatelů píše a publikuje pro radost a nějaký historicko-literární kontexty, kterejch si musí kritik všímat,  (a já jím nakonec ani nejsem, tyhle komentáře jsou víc součástí mý čtenářský než kritický percepce), je ve vší svobodě ani nezajímají.    
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli whispermoonlite
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter