Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci 12.15 z kolekce Verše do památníku
Autor: jafa (Občasný) - publikováno 24.8.2009 (20:31:56)


whispermoonlite (Občasný) - 24.8.2009 > nedávno jsem viděl Im Laufe der Zeit a tohle je odtamtud jak vystřižený. Nálada, nepojmenovatelný prostory, který se otevíraj na hraně prázdna a ještě něčeho. Rozdíl je, že film byl černobílej a tohle na mě působí barevně. Ale to prostředí okolo německo-německý hranice v létě, to vidím. Nejkrásnější je, jak v tý básničce spousta drobností ubíhá dál. A je v tom ta ne zcela beznadějná melancholie, dokonce je v tom snad víc světla. ty detailní, právě filmový záběry, to mě zde nejvíc oslovuje. a k nim otevírající se prostor. a výstupy do abstraktna, tahle rovina tam je stejně důležitá. tolik nedopovězeného. a zároveň to má něco ze zvuku odrhovačky. při prvním čtení jsem si nejvíc všímal oněch drobnejch slov (snad, už, jen), až tak, že mi vadila, Zčásti jsou tam kvůli rytmu, ačkoliv snad je důležité i jinak. Ale třeba už ze všech svejch textů v 95% případů škrtám, protože to jezbytečný slovo. tady taky. kdyby nebylo, na to poukazuji, sympatického pokusu o jamb, který je českému verši tak cizí, a proto je třeba jeho využítí vítat jako příjemnou změnu.    
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli whispermoonlite
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
3 4 (6)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter