Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Konzervace z kolekce Discovery of India
Autor: tuik (Občasný) - publikováno 13.10.2009 (17:05:07), v časopise 31.10.2009


 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 15.10.2009 > cit-i-zen> 

A jak chceš, Jakube, takovou věc dokládat? To je podobné jako dokládat literární plagiátorství. Všichni ho vidí, ale jeho dokládání je ošemetné. Navíc jsem to záměrně zmínil jen jako obecný jev, bez návaznosti na konkrétní subjekt. Tvé nynější poznámce o chytračení tak vpodstatě nerozumím. Pokud ti díla autora, kterého jsem jmenoval ve zprávě nepřipadají dostatečně výmluvná, můžu zmínit další, ale pokládám to vpodstatě za zbytečné, protože oba víme, že se tento jev v poezii hojně vyskytuje a většinou je potlačen tichým nepřijetím, které nemusí být nijak dokazováno. Oprav mě, jestli se mýlím. Vlastně ne, vzpomínám si, že ve Tvaru bývávala rubrika, kam nezavedení autoři zasílali své texty a oni jim je povětšinou zdrchali, ale tam to také neprobíhalo na úrovni dokazování, jen víceméně nepodloženého tlachání. Napadá mě tady jeden z postřehů I. Wernische, přepíšu Ti ho večer nebo zítra do zprávy.

 

Jinak s Tvým postojem k tiskovinám souzním. Přijde mi úsměvná představa, že bych si večer v posteli pod lampičkou otevřel notebook a šustil myší. Ale jelikož je moje profese úzce spjatá s polygrafickým průmyslem, vnímám poměrně ostře, jak je na úbytku. Jo, i náš IT tvrdí, že to musí každou chvíli spadout, ale tvrdí to už 8 let :)


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli šedé
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter