Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Česká báseň
Autor: šedé (Občasný,Šéfredaktor) - publikováno 13.10.2009 (16:25:02)


 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 20.10.2009 > MiKa> Bude spíš chyba, že se na Totemu negativní názory taknějak přestaly psát (připadá mi, že většina lidí, kteří tady pod díly dříve živě diskutovali už vpodstatě ztratila onu potřebu a naučila se přecházet - i když, nad čím debatovat pod tímto...). Takže Vám tímto děkuju :o). No, pod vlivem díla, ke kterému vede nahoře odkaz, mě napadlo napsat nebo spíše zkonstruovat parodii lyrického textu ve kterém budou použity všechny ty tvrdé germanismy (což se mi nakonec nepodařilo, protože už jsem byl líný vracet se k několika slovům, jež mi zbyla, takže jsem text ochudil o takové krásné výrazy jako rašple, knedlík nebo vercajk). To myslím dostatečně vysvětluje tlačení na pilu. Omezený slovník navíc předpokládá omezené vyjádření, jak názorně dokazuje třeba zpěvák Palo Habera v soutěži Československo hledá superstar :o). Věřil jsem (a nakonec se snad i většinou ukázalo) že ten záměr bude brán jen jako legrácka bez nějakých poetických ambicí, ve které jsem si takovou naivní formou chtěl pohrát s některými nešvary v poezii (rozebírat je samozřejmě nechci). S nicotností u druhého textu musím souhlasit (jakož bych s ní souhlasil i u prvního). Důvod označení populismem ale, přiznám se, mi ale taknějak uniká. Děkuju za váš čas.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli šedé
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Šéfredaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter