Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
trošku kýče nikdy neuškodí...
Autor: Her Man (Občasný) - publikováno 23.11.2009 (07:07:10)


 Janahe (Občasný) - 24.11.2009 > Her Man> 

Já vím, že to můžu vidět, jak chci, ovšem když to řekneš ty, vyznívá to, jako že mi tím chceš naznačit, že ti to je srdečně fuk. Pravda je, že nemáš zaškrtnutý zájem o hlubší kritiku svého příspěvku, takže to asi bude pravda.

On o tu kritiku zřejmě nemá na Totemu zájem téměř nikdo, pokud se jí někdo obětavě dopustí, jako cvakal, autorů se to dotkne a hned mají potřebu plivnout.

Neboj, nebudu produkovat řadu nudných fotek typu K.L., produkuju řady nudných fotek jiného typu.

To je taky nešvar (nebo choroba) současnosti, všichni chtějí být baveni, když se někdo soustavněji věnuje jednomu tématu, je to pro ně hned nudné. Nemyslíš, že je v tom jistá povrchnost obecenstva? Mně nepřipadají cvakalovy fotky nudné už proto, že nejsou všechny stejné. Tobě připadá každá jednotlivě nudná? Nebo se už jen podíváš na název: „Á zase les, furt samé stromy, to je ale nuda“?

Ostatně i kdyby byly cvakalovy fotky skutečně nudné, nijak to nesouvisí s tím, co napsal o tvých fotkách. Umí se tu vůbec někdo zamyslet nad tím, co mu jiný říká, pokud to není oslavná řeč?


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janahe
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter