Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
trošku kýče nikdy neuškodí...
Autor: Her Man (Občasný) - publikováno 23.11.2009 (07:07:10)


 Her Man (Občasný) - 25.11.2009 > Janahe> Takže k první fotce. Cvakal mi vytýká, že jsem měl fotit ojíněnou trávu v popředí a dozadu ubíhající řádky. Ubezpečuji tě, že jsem na tom místě těhle fotek udělal nejvíc. Jenže se mi ve výsledku nepovedlo dostat z toho takovou strukturu, jak jsem zamýšlel. Proto jsem sem nakonec žádnou nedal. Přes tyhle přírodní struktury je Rohe, mně se zatím nedaří. Už z tohodle třeba vidíš, že cvakalova kritika je o ničem. Je to jakoby Lumik nakreslil mužský akt a cvakal řekl, že to je špatně, protože měl nakreslit ženskou. Nevyjadřuje se k fotce, ale radí co jsem měl fotit. Tohle je fotka krajiny, měl hodnotit toto a ne jednotlivosti, kterých tam k focení bylo více a taky foceno bylo. Dále na fotce vytýká přepálené nebe v levém rohu. Je to foceno ráno po východu, přímo proti slunci. Některými úpravami by se dalo tomu přepalu vyhnout - ale atmosféra by byla fuč. Kromě toho šlo o barevnost a tam je lepší nějak moc nezasahovat.
Na druhé fotce vytýká plochou krajinu se třemi stromy, které jsem měl využít a zřejmě podle něj fotit jako dominantu. Jenže já fotil krajinu, ne stromy. Ty tam pouze dotvářejí prostor, nemají být dominantní. Dalo by se diskutovat zda jsou kompozičně správně a zda nemají být trochu větší nebo menší. Já jsem přesvědčen, že vzhledem k formátu jsou dobře - to je ale věc názoru.
Jinak ty dvě fotky mají vztah. První vznikla ráno, kdy byla trochu mlha a námraza. Druhá je foto stejného místa z druhé strany večer. Vzniklo to jako ukázka jak námraza, mlha, ranní a večerní světlo dokáží změnit barevnost krajiny.
A teď si představ, že bych měl na cvakalovy výtky vždy takhle reagovat. Nebaví mě to, nejsou k věci, a taky na to nemám čas. Uf, teď jsem se úplně vysílil - jdu si udělat kafe ;-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Her Man
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter