Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Národní park Podyjí
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 9.2.2010 (00:09:58)


 cvakal (Občasný) - 9.2.2010 > sikat> 

Přemýšlím o kompozici, nechci vypadat umíněně, ale nesouhlasím s názorem, byť většinovým, že strom měl být více vlevo. Myslím si, že by naopak byla pravá strana příliš prázdná, řeka je poměrně daleko a rozostřená. Myslím, že je naznačena dostatečně.

Jde vždy o celou fotku, něco je důležitější více, něco méně, ale vždy jde o celou fotku. Jde mi o vystihnutí krajiny. Narážíš na naši včerejší diskusi, fotka se "šlachovitým" stromem, která se někomu dost nelíbila, podle mě také vypovídala a dotyčném místě. Podle tvého názoru bránil ve výhledu do krajiny, o ten tam ale nešlo, byl pouze naznačen, podobně jako na dnešní fotce.

Zkrátka domnívám se, že není potřeba divákovi servírovat fotku, kde je "všechno" vidět, naopak se domnívám, že je lepší ponechat prostor fantazii. V těchto fotkách mi jde o prostor a stromy, zdá se mi to pro danou oblast charakteristické a moc se mi to líbilo.Hodlám tam vyrazit na jaře, když ještě nebude moc rozvinuté listí, snad se mi podaří ten okamžik vystihnout, ze zkušenosti s Klánovickým lesem vím, že je to otázka dvou třech dnů, listí roste poměrně rychle. 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli cvakal
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter