Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 21.2.2010 (16:21:49)


 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > rohe> Nezlob se, ale domnívám se, že se mýlíš. Nepamatuji se, že bych kdykoli třeba jen naznačil, že mé fotky jsou lepší, než někoho jiného. Když se mi něco nelíbilo, napsal jsem to, možná "necitlivě", ale nikdy hrubě. Zdržet se jakéhokoli komentáře jen proto, aby se někdo náhodou neurazil přece není žádné řešení. Dobu, kdy jsme všichni měli povinně na všechno stejný názor jsem si užil dost a dost. Je mi jasné, že chvála každého, i toho nejskromnějšího člověka, potěší. Záporný názor se ani tomu nejskromnějšímu člověku také nikdy nelíbí, ale to že někoho nepochválím, nebo prostě zkrizuju, jak se říká, přece není šlapáním v porcelánu. Nechť proti mně kdokoli kdykoli použije můj slovník, ba co víc, ať klidně používá hrubé výrazy, které sice nepoužívám, ale když se ten člověk jinak neumí vyjádřit, prosím. Byl bych ale rád, kdyby onen jakkoli hrubě vyřčený názor byl alespoň trochu konkrétní a hlavně aby se týkal pouze mě!! Nejsem žádná slečinko, leccos snesu, spoušť hrubostí mě dokonce trochu pobavila, byla v tom vášeň, no prosím, ale nesmí se otírat o nikoho jiného!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli cvakal
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter