Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zafůkaná...
Autor: elektryk (Občasný) - publikováno 18.2.2010 (19:04:27)


 Tomas Prchal (Občasný) - 14.3.2010 > elektryk> O tom jestli jsi nebo nejsi umělec nerozhoduješ. I když podle této fotky opravdu umělec nejsi, možná tak maximálně fotografickej aranžér :-))) To už je tedy opravdu hnusný, že z takovýho přirovnání mám vždycky takovou radost, prostě mi to občas příjde tak trefný až to potěší. Ale kdepak to jsi se mě nedotkl, takových kýčařú je a lidé je chválí a tleskají, proč by se mě to mělo dotknout. Prostě at děláme cokoliv, když nás to baví, je to fajn. Já jen konstatuji jak se z mého pohledu věci mají. Co se týče poděkování, řídím se heslem "Kdo tě chválí, tomu nevěř." (takže raději ani neděkuji). Jinak já jsem ani neměl potřebu to vysvětlovat. Páč člověk od člověka taková debata, to je stále to samé a končí to podobně, ale je vás tu na totemu tolik, že na to nemám čas dělat nějakou osvětu Totemu a vysvětlovat a vysvětlovat až mi pak dá pár vyvolených za pravdu a společně zvoláme HURÁ! HURÁ! HURÁ! Tak hezkej večír.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tomas Prchal
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter