Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlad
Autor: Sm. (Občasný) - publikováno 9.4.2010 (09:22:35)


 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Mýlíš se, pocity jsou o obsahu fotky, nikoli o autorovi. Naopak tohle praktikujete "vy", jen protože vám někdo nepadnul do oka, sázíte jedničky. Netvrdím o svých fotkách, že jsou dokonalý, to zdaleka ne a mám se ještě hodně co učit, ale tohle od "vás" taky často není objektivní. A  mě potěší, když moje fotka potěší třeba jen jednoho člověka. Když nikoho, vidím že je špatná natolik, že ji smáznu... Podívej, já s tebou jednám, jenom jako ty se mnou. Jak kdo ke mě, tak já k němu. Řekla jsi si o to sama a opakovaně. Tvé rýpání jsem snášela už z dávnějších dob, jen se poslední dobou stupňuje. Děláš to většinou šikovně, zpětně u fotek, aby to nebylo tak nápadné, ale děláš to. Štve tě/vás co se tu "z toho stalo"? Jste bozi, máte právo řídit ostatní lidi??? Nechápu kde se to ve vás bere??! Jen lidi samotní si server vytvoří, uzpůsobí se chod jim samotným. Prostě většině, tak to funguje všude. A věř, že kdo to pozná, není k zahození srdeční hodnocení. Nemusí jít vždy jen o "studenou" techniku, jen o dokonalost. Pokud to necítíš, je to smutné. Vím sice jak to myslíš, ale je nefér, že si pořád zasedáš na mě. Nikdy jsem ti nic neudělala a začala jsi ty konflikty vyvolávat ty (bavím se teď o nás dvou). Nevím co jinak na to říct, pokud vás Totem tak štve, vystavujte jinde, ale nikoho nenapadejte. To je přesně ta taktika, vyštvat ty, kteří se znelíbily, utvořit si to podle vlastních představ. A do nich a do nich. Pak tu budeme vládnout my, jen podle svého. Nepřipomíná ti to nějako hroznou diktaturu?? Já osobně diktát nesnáší, a nehodlám se mu podvolovat a to ani tady ani nikde jinde...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter