Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlad
Autor: Sm. (Občasný) - publikováno 9.4.2010 (09:22:35)


 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> A nejen tady, právě ta diskuze tě zajímala to je mi jasný. Nejde ti o moje fotky. Na každý fotce se dá najít něco dobrýho a něco špatnýho, když člověk chce. Jde jen o úhel poledu. A co se líbí jednomu, nelíbí se druhému a naopak, to je taky normální. Tady ale jde už o jakýsi pokus o šikanu, o vyštvání, o znehucení. Ale to je marný boj, to se nepovede.   Já jednak z boje neutíkám a jak jsem ti už psala, dávám sem i fotky o kterých vím že nejsou dokonalé, jen pro jejich obsah. Myslím že jsem v tomhle nad věcí, je totiž zajímavé sledovat různé reakce různých lidí a je to v podstatě zábavné. Ale nesnáším nespravedlnost, tak jen občas písnu pro změnu svůj názor, mno... :-))  (A ještě jednou, to že ti lezou na nervy i smajlíky, které se používají na internetu všude, to je už na pováženou. S tím bych něco dělala. Oni právě slouží k tomu, aby druhému ukázali náladu, tón a smysl psaných slov. Ale někteří lidé asi city všeobecně nepostrádají. Vadí jim smajlíci, labutě, pocitové hodnocení atd. Inu nejsme každý stejný, ale proto se nemusíme hádat. Já se držím hesla žij a nechej žít. Nidky se do nikoho první nenavážím, neužážím, nepodhodnocuju. Chovám se k lidem slušně, tedy až do chvíle kdy se někdo chová opačně ke mě, pak s ním mluvím pouze jeho řečí).
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter