Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
city na pranýři
Autor: Li-duše (Občasný) - publikováno 5.5.2010 (21:56:14)


 Li-duše (Občasný) - 6.5.2010 > whispermoonlite> 

jů díky za krásný komentář!

 

když se vrátím k poslední strofě, chtěla bych poukázat že více jak o kapkách vyjadřuji přirozenost myšlenek a jejich dopad na mne samotnou...potažmo na všechny.

Použila jsem příklad kapek, neb voda je symbol citů...a myšlenky ponejvíce evokují právě emoce.

chovají se jako kapky...

zkus si dosadit místo těch kapek slovo "myšlenky"

 

ještě jednou děkuji za hluboké zamyšlení

ještě na závěr...myšlenky a představy ruší obraz zrcadla v kaluži...to je symbolů hned několik. kaluž, symbol nečistot ačkoliv se s nimi dá žít a vnímáme to čiré a zrcadlo, nekonečný potenciál odrážet obrazy tak jak jsou, bez omezení... anakonec rozrušená hladina vytváří nový obraz, pohled na novou skutečnost... vše z pohledu pozorování, dívání se na to co se odehrává v nás samotných...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Li-duše
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter