Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pohrobní
Autor: Tatranka (Občasný) - publikováno 5.7.2010 (13:57:34)


 Bajata (Občasný) - 11.7.2010 > Tatranka> Promiň že budu trochu oponovat. Četl jsem nádherné věci že až mrazilo. Dotýkalo se to nejhlubších míst duše a přitom to bylo jen pár slov. Je to podobné jako s obrazy.
Někdy stačí pár tahů perem, tužkou a vidíš nádherné věci.
Moc se mi líbí ilustrace od E.T. SETONA. Psal o přírodě a jeho obrázky jsou vše říkající. Přitom je to jen pár tahů.
Tenhleten styl není bez ambicí, jen jsou rozdílní lidé!!!
Někdo jezdí na motorkách, jiný chodí do divadla. Oboje je nádherné jen pro toho kterého.
Stejně tak někdo vidí krásno tam, kde ho jiní nevidí. Ne že by byli hloupí nebo bez citu a pochopení, ale jen to prostě vidí jinak. Nikdy se nezavděčíš všem.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter