Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Dálniční z kolekce Mosty
Autor: Jaromila (Občasný) - publikováno 28.6.2010 (00:54:40)


 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2010 > Bajata> milý Bajato, nemám proč se urážet. stejně jako mě se nelíbí fotky Jaromili, Tobě se nelíbí fotky mé. To je v naprostém pořádku. Nechci se zalíbit všem, fotím pro velmi úzkou skupinu lidí a jsem si toho vědoma. Nerada fotím středoproudově, a vlastně mi dělá dobře, když se někomu mé rádobyfotografie nelíbí a nerozumí jim.

Ráda bych Jaromile s čímkoliv poradila, ale nemám dojem, že má o to zájem. Z žádného jejího příspěvku nevidím zájem, že by chtěla pomoci, nebo že by chtěla vědět "jak na to"...
Pokud by to tak bylo, velmi ráda pro ni něco udělám.

Přesně jak jsi říkal, já se taky na začátku mého publikování tady (asi před pěti lety) otočila na mistry Totemu a velmi mne posunuli dál a stále posouvají, vážím si jich a když je třeba stále se na ně obracím a nechám si radit.

Škoda jen, že na fotografování nemám vůbec čas.
PS: s tím piccasem to zní skvěle:)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli mmiiaa
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter