Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
47.operační meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 13.1.2003 (11:11:36)


 čtenář ONN - 21.1.2003 > romann> Já to taky prožil. Tvůj způsob jsem zkusil, tebe a tvou skupinu osobně kontaktoval a vaše skutečné myšlenky a skryté záměry si prohlédl. Takže co teď?

Mimochodem, to jsem nevěděl, že žít znamená něco jiného než myslet. Jedině snad, že bys dokázal žít bez mysli, t.z. udržet vnitřní ticho, ale to, jak sám přiznáváš, neumíš, takže všechno, co jsi milý Romane prožil, sis zcela určitě zároveň také vymyslel. Všechny tvoje informace a úvahy se tedy zakládají jen a pouze na tom, co ty sám jsi stvořil a vymyslel.

S magií jsi neskončil, jak tvrdíš, ale přirozeně v ní pokračuješ, vytvořil jsi společně se svými oddanými takový malý egregor Palkova channelingu, pojmenoval ho Mystika a nacpal do něj vlastní myslí stvořené larvy, upíry a další entity, které si označil jmény jako např. INRI, ORIVON, IHS atp. a které jsi pomocí svých neochvějně správných výkladů meditací implantoval i ostatním členům své skupiny.

Pocit ztráty energie, který po meditacích pociťujete, nepramení z žádné transformace na vyšší duchovní úroveň, ale, jak už jsem psal, z nezvládaného návratu. Podrobněji to znamená, že tím, jak opakovaně trénujete zaostření mysli na vyvolání/oslovení některého ze zmíněných larev-učitelů, a zapuzujete ego, aby se krčilo v koutě, dodáváte těmto entitám svoji vlastní energii, kterou má normální člověk k běžnému životu a protože si především libujete v prožívání vyšších božských pocitů, nevracíte se z meditace/tréninku celiství, rozuměj s pozorností upřenou především ke skutečnému světu, ale poloviční, s pozorností nadále upřenou k myšlenkám, snům a pocitům o vlastní božské dokonalosti a o povýšení, kterého se vám, oproti ostatním obyčejným lidem, dostává.

Největší tragédií této metody, je především vaše zarputilé trvání na tom, že vámi stvořené a uctívané larvy-učitelé, které souhrně označujete jako božské síly, stavíte mimo sebe a nejste schopni si ani uvědomit ani přiznat, že i tyto primitvní absorbéry životní energie nejsou zas ničím jiným, než vámi samotnými. Vzhledem k tomu ale, že se nenacházejí v našem světě, který označujeme jako bežnou realitu, a vy jim předáváte stále více a více pozornosti a energie, kterou potřebujete především tady, jste pomalu a nenápadně odváděni kamsi do neznáma. To je samozřejmě vaše věc, ovšem je to jen znovuobjevený již dříve mnohokrát zavržený přístup, nikým neověřený a většinou těch, a jsou mezi nimi velcí mystici, jogíni, kouzelníci a další, kteří se dokázali ještě včas vrátit, a že byli tímto směrem tisíckrát dál než vy, ty bys asi řekl tisíckrát transformovanější, označili tuto stezku za slepou, nebezpečnou a v učitém okamžiku také stezkou bez návratu.

Chceš důkaz, že to co říkám, má svůj kus pravdy? Od začátku, co tě znám, ti doporučuji trénovat vnitří ticho a meditaci s utišenou myslí. Bez otázek a bez odpovědí. Žádný dialog, žádné myšlenky, za myšlenky, za představy, za ticho. Tam najdeš své odpovědi i důkazy, které žádáš.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter