Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obilovky
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 30.9.2010 (08:42:52)


skold (Občasný) - 3.10.2010 > Hezky. Není to úplně skvělé, ale je to dobré, zlešuješ se! Ještě, jak jsem už psal, zapracuj na tom, aby se na ty fotky tady dalo koukat - jde to udělat mnohem lépe. Proč okraje děláš rozdílné, ať už tloušťkou, nebo vůbec jiným okrajem? Tahle rozdílná forma nesmírně ruší a ukazuje, že neumíš sjednotit to téma a taky že nemáš cítění potřebné k vystavení. Za druhé - proč jsou ty fotky tak blízko u sebe? Pozorovateli musíš dát prostor k pozorování - od toho je právě ten vztah mezi těmi pojmenováními. Jestliže pozorovatel bude mít minimální prostor, jak to je tady, jde opět o rušivý prvek v celé sérii. Neboj se udělat větší rozestup mezi fotkami; i když je to série, tak i každá fotka mluví sama za sebe, protože na každé máš určité téma (objekt), na které se zaměřuješ a proto taky potřebuje pozorovatel čas a klid, aby našel to téma/objekt, které zařazuje fotku do série právě tím svým tématem. Další věc - proč jsou tady dvě stejné fotky odlišené jen jiným výřezem a nějakým přiblížením? Za další - těžko říct, zdali žluté pozadí pasuje k fotkám; relativně hezky to ladí, ale pro lepší kontrast bych zvolil jiný pozadí, ale to je jen už maličkost, která tolik neruší - spíš naopak až moc ladí (to je taky paradox, kterej ale řešit nemusíme). Téma už komentovat nebudu, protože to teď taky nemá cenu, když se teprv někam posunuješ. Ale jde to.
Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli skold
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter