Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
47.operační meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 13.1.2003 (11:11:36)


romann (Občasný) - 22.1.2003 > to je zajímavé, do kvantové mechaniky nikdo nekecá, ale do mystiky každý. Přitom je to velmi podobné! Totální neznalost je bohužel ne vyjímka, ale pravidlo. Kolik takových debat už na netu bylo! Už mě to nebaví, tak jen stručně:
1/opravdu mám ted se učit být v tichu mysli, ale to neznamená, že bude jen to, vždyt v té meditaci mě božské oslovovalo a dost! A dělá to stále i když slaběji .- NEJSOU TO TEDY MÉ NÁZORY! TICHO JE JEN JEDEN Z NEKONEČNA STAVŮ BOHA!
2/mystiku nedělám jen já a naše skupina, zrovna jako chann. Dělá to kde kdo. A zkušenosti mají podobné, znám je. Viz ti, co jezdí do Peru za ayahuascou. Proč by měli být INRI a IHS upíři? To by asi dělali něco jiného než výuku velmi podobnou učení Krista, hochu, ty jsi vedle jak ta jedle. Každý ví, že podle skutků poznáš strom. Ale i Kristu říkali, že má zlého ducha, opakovaně.
3/sám si odporuješ, když píšeš, že si libujeme v božských pocitech, ty by nám asi ti upíři nedali, sami je nemají. Přečti si konečně ty klasiky mystiky a nevymýšlej si! Proč by mě také vedli v vnitřnímu tichu, když ho tak vysoko hodnotíš?
4/další blbost! Božské síly nebereme jako oddělené. V knize píšu, že nadvědomí je vyšší Já, to je ta 4,5ka a 4,8ka, co mou meditaci vedli! Nakonec je jen Bůh, nikdo jiný ve Stvoření nežije.
5/ti mystici a jogíni dělali totéž co my, neděláme nic jiného než se píše ve svatých knihách. Copak ti Bůh dá hada, když Jej žádáš o chléb? viz bible. Oni se ale nevrátili, nevykašlali se na Boha jako ty. Bůh není v tichu, věčně živé Stvoření to dokazuje.
Kdo chce radit, musí umět a to ty nejsi.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter