Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
47.operační meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 13.1.2003 (11:11:36)


 čtenář ONN - 23.1.2003 > romann> Kdo chce radit, musí umět? A proč si se mi tedy dnes mailem ptal, jestli nevím, kdo sem píše komentáře pod nickem ONN?

Správně ty můj kluku, píšu je je já. Ale máš pravdu neumím toho spoustu a jsem líný jak veš. Těžko najdeš druhého tak líného, jako jsem já, ale to, co umíš ty Romane, to zvládám levou zadní.

Až na tu hypnózu, to jsem nikdy nezkoušel a ani to nemám v úmyslu. Ale to mi zas tolik navadí, ty z ní taky umíš jenom polovinu a o návraty média už se nestaráš (!!!) KDYBY EXISTOVALO MINISTERSTVO KOUZEL I V NAŠÍ SKUTEČNOSTI, UŽ DÁVNO BY JSI ZA TYHLE SVOJE AMATÉRSKÉ A NEBEZPEČNÉ POKUSY SEDĚL V AZKABANU (!!!)

"...hlavně informace, INFORMACE... to je to, co chceš... všechno vědět že a hlavně o každém, že? Jak to mají jiní a pak se porovnávat, odlišovat, vyvyšovat se, být pánem... křísit mrtvé... být velký... aby na tebe všichni zírali... aby si říkali, podívejme ten Roman, nikdo mu nevěřil, všichni mu zlořečili a on zatím byl tím jediným pravým mystikem... to on nám otevřel brány poznání a udělal z nás skutečné a pravé nadlidi... hlasy... hlasy... božské hlasy, božské síly"

Romane Palko, jsi nebezpečný nejen sobě, ale i těm, kteří ti uvěřili. Nemusíš mi odpovídat, stejně jsi to nikdy neudělal a odpovídáš jen pro sebe a pro obranu svých tezí. Znám tě rok a za tu dobu jsi z mých slov připustil jedinou věc a sice meditaci v tichosti. Tehdy jsi řekl, že to máš od božských sil za úkol a od tíé doby už jenom opakuješ, že s tím už máš a musíš začít. Ale kde nic tu nic. Místo toho vidím jen nové a nové a více a více pomatené popisy marihuanových halucinací. Z každého serveru tě vyhodí, ale ty si hned zas najdeš nový a cpeš to tam všechno znovu a znovu a kladeš pastičky a lovíš dušičky. Pro kohopak, kdo je tvým pravým pánem? Koho to krmíš příběhy ostatních lidí?

Já už jsem se s tebou zapletl a kdy se to rozplete ví jen Bůh, každopádně ti mohu slíbit, že jen tak snadno už lovit další dušičky nebudeš, pořád se ti budu motat do cesty a rozorávat skrývku tvých falešností a šílenství svou radlicí prázdnoty.

Od nikud nikdo
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter