Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zpívej mi!
Autor: El condor (Stálý) - publikováno 29.11.2010 (13:05:07)


El condor (Stálý) - 3.12.2010 > Raimund: To jsi nějak špatně četl či pochopil! Tohle je tak trochu parodie na naše budovatelské písně z onoho období, kdy taky lidé ještě věřili, že stačí jen chtít a přiložit ruku k dílu. Ale vzhledem k tomu, co je teď tady, jim tu jejich víru a nadšení někdy docela závidím! Měli ještě dobrý důvod žít, uměli se k sobě chovat dobře a dokázali i nezištně pomáhat jeden druhému.../Teď nemyslím ty šmejdy, co šli přes mrtvoly za politickou kariérou nebo prostě jen záviděli těm druhým, ale ty prosté dobrosrdečné lidi, co když chtěli mít třeba na vesnici kulturák, tak si ho postavili v akci Z! Což bylo mnohem účinnější než si jen stěžovat, že nám na to někdo nepřidělil grant, takže na drahé řemeslníky nejsou peníze!/ Dnes spíše nacházíš spoustu výmluv, proč to či ono nejde a spoustu dobrých důvodů, proč tenhle druh bídné vegetace zbytečně neprotahovat...A bude hůř!!!
Rozhodně ale v mém dílku není "Sojuz něrušímij" ani "Široká strana maja radnaja"!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli El condor
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter