Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
47.operační meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 13.1.2003 (11:11:36)


romann (Občasný) - 29.1.2003 > poslyš, ty si soustavně pleteš pojmy. Copak je mystik ten, co bere drogy? To je absurdita. Znam mnoho lidí, i Skylla, co je nikdy nevzal a výsledky má totožné, i ten Pavel, co jsem ho sem dal. Grof přešel na holotropní dýchání, ale účinky to má shodné, sám mohu posoudit! Antonio přece není žádný léčitel, nikoho neléčí. To, co dělá, je jasná šamanská mystika, zajed tam a prožiješ sám.
Dále jsi na omylu co se týče samotného procesu. Ten přece nevedeš ty, ale božské síly a velmi konkrétně. oni rozhodují o průběhu procesů a jak často do nich máš jít a vůbec nejsou omezeny na meditace, probíhá to stále, zejména v noci. Na závěr ti dám několikaleté výsledky Martina:
Uvědomuji si okolní virtuální realitu při běžném vědomí, jsem dost hluboko. Moje meditace jsou však hodně vícerozměrné, opustil jsem mluvené slovo. Když jsem v meditaci, nejsem schopen a ani nemám důvod ji přerušovat, abych si udělal nějaké zápisky jako dříve. Je to takový fofr a pohoda, ze se cítím jako doma. Pamatuji si skoro vše a dává mi to naplnění, smysl. Třeba teď jsem něco chtěl napsat a stala se mi typická věc - ulítávám mimo čas a prostor, vnořují se mi ruce do klávesnice a vědomí je za monitorem v jiných časech i prostorech a začíná další živá meditace. Jak mám popsat co se se mnou děje, protože když o tom chci psát a hned do toho uletím... Ukazují mi, abych minimálně popisoval a maximálně prožíval. Je to někdy šok, když jedu autem a jsem mimo, protože spodek je zaměstnán rutinou. Pak si z cesty nic nepamatuji - z úletu všechno. Možná to vypadá, ze mám problém, ale já to žiji rád, naplňuje mě to a mění. Dostávám odpovědi, které jsou správné a řeší věci s kterými se potýkám. Musím to přerušit, ulítávám. Čím víc na To myslím, tím víc To prožívám. Ohromení ano, ale se smíchem. Síla a naplnění, Láska a pohoda. Co mě však trochu trápí je netrpělivost - s tou se vleču odmalička. Někde uvnitř cítím, ze transformovat spodek bych měl co nejrychleji.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter