Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
47.operační meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 13.1.2003 (11:11:36)


čtenář ONN - 29.1.2003 > Koukám, že máš problémy s pozorností a udržením tématu, co? To víš, to dělá to časté kouření marihuany. Zvyšuje nepozornost a blokuje srdeční čakru.

Takže mystik je kdo? Ten co nebere drogy a sám se za mystika neoznačuje? :o) No tak v tom případě ty žádný mystik nejsi, protože ty se tak označuješ permanentně a mystiku děláš jen na drogách.

Účinky a výsledky že jsou shodné? Co tím vlastně míníš? Ty se domníváš, že když někdo popíše zážitek holtropem změného stavu vědomí, který je obsahem podobný tomu tvému vyvolanému marihuanou, že jde o stejné účinky a výsledky? A s tímhle přístupem si troufáš něco posuzovat, či poznat, co je šamanská mystika? Ty si vážně srandovní.

A jestli to, co prožívá Martin, je výsledkem dlouholeté praxe tvojí mystiky, tak to tedy klobouk dolů, brzy z tebe bude vrchní dodavatel doktora "Chocholouška". Milý pane Karfík, zajděte do Bohnic, né se nechat vyšetřit, ikdyž to nikdy není od věci, ale popovídejte si s lidmi, kteří také dosahovali stejných výsledků ve svých neřízených samovolných meditacích, které se dostavují mimo jiné také jako zpětná vazba-stíha po krátkodobé abstinenci drogy, měli podobné zážitky. Které vedli a následovali božské bytosti a pak se z toho najednou probrali, když vyletěli předním sklem automobilu, nebo padali z mostu, či se dívali na řítící se vlak, či ještě něco horšího. Ani si to nepamatovali, vždyť božské je tak hezky vedlo jinými dimenzemi a najednou bylo božské pryč a nevratný průser na krku. Nepřeji onomu Martinovi nic zlého, ale tenhle způsob praxe je nebezpečný nejen jemu, ale i jeho okolí a argumentace, že ho jakési božské vede a chrání, tu moc neobstojí. Pokud se slušný kouzelník rozhodne trénovat mimotělní poletování, je to jeho věc, ale řídit auto by u toho zovna nemusel.

...nechá švětlíška na pokoji, pánešek, švetlíška šidí pánešku...

Už mě unavuješ. Na žádný argument neodpovíš, jen přinášíš další a další bláboly. Chápu, kdyby se ti rozpadl pevný svět tvé mystiky pod nohama, bolelo by to. Ale přežil bys to a dostal se z bludu. To se ale asi ještě dlouho nepodaří, myslíš si toho o sobě totiž příliš mnoho. Lidé na tomto serveru už ale, myslím, mají jasno v tom, co je Palkův mystický channeling a kdo za ním stojí, takže já to balím a spoléhám na tvůj slib. Pamatuj, už žádné maily! Ostatně bude to jen k tvému dobru, alespoň mě tak neupozorníš na další server, který zaplavuješ svými palky, ehm promíň, plky. :oD

P.S. Ota mě dnes na Spirále obvinil, že se za tebe vydávám. Pracuješ tedy rychle hadí jazyku, jen dej pozor, abych ti ho nepřišel z té tvojí tlamy vytrhnout.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter